Rich Husband Meselesi

Bilen bilir, bilmeyen de benimle tanıştığı ilk 10 dakika içinde nasıl zengin koca meraklısı olduğumu öğrenir. Bu zengin herif elde etme elde tutma ipuçlarını internetten buldum. İngilizce bilen okusun, hepsini tek tek çeviremem şimdi. İngilizce bilmiyorsanız da zengin kocayı boşverin, hepsi bana kalsın

  • Do your research but be aware that wealthy 

  • men are careful. They want well bred wives who make 

  • them look good.

  • Women who have children can be attractive only if he 
  • likes them.

  • Learn to cook really well. Gourmet. Wealthy men want women who are wonderful hosts. Make him fabulous food.

  • Develop a well toned body but don't show too much 

  • skin. Forget getting those big boob implants and then 

  • spilling out of tiny tops; they are a no-no. Think "wife" 

  • material.

  • Look at your shoes, handbags and watch. Keep it simple, 

  • leather or natural materials and not cheap looking. Wealthy does not mean bling!

  • Dress in navy blue, browns, blacks, beige's and white. 

  • Avoid flashy colors except maybe in certain evening 

  • wear. You need to concentrate on classic, well-made 

  • pieces of clothes in natural materials--100% cotton, 

  • linen, 

  • silk, wool, cashmere, etc. It is far better to own a few 

  • pieces of good quality clothes than cheaply made ones. 

  • Avoid any clothes that have a brand name screaming 
  • across it.
  • Keep jewelry simple, no tattoos or piercings, makeup 
  • should be very subtle but pretty--throw away any 
  • colored 
  • eye shadows/glitter. It is far better to go with less 
  • makeup than too much.

  • Get a really good haircut with subtle highlights.

  • Be a really good lover. Learn the art of massage and use 
  • it on him. Give it 100%.

  • Don't pressure him to commit. He will just back away. If 
  • you have been with him over five years and no ring, get 
  • out.

  • Carve out alone time for yourself and let him miss you. 
  • Get a life, have friends and tons of interests. Make 
  • yourself interesting and fun to be with.

  • Always be a lady. Think Grace Kelly, Audrey Hepburn in 

  • public. Learn etiquette and always use it.

  • If he's a self-made millionaire, he wants to be with a 

  • woman who is good with money herself, not a 

  • spendthrift. Make sure you are reliable and responsible. 

  • Do not take money from him before you are married. In 

  • his mind this puts you in another category: "charity 

  • case," "freeloader," or "gold digger" (rather than true 

  • friend and wife material). A real man wants an equal, not 

  • a dependent.
  • Yorumlar

    1. muhteşemsin, kesinlikle çok dürüst bulduğum için muhteşemsin diyorum, 10 yıldır maaşla çalışan bir adamla evliyim ki hala neden evliyim? çünkü adam iyi ama bence kesinlikle zengin koca bulmalısın olmuyorsa fakir adamla evlenme.

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. İpek, Fakirle evlenip de maaşımı mı yedireyim, düğünde takılan altınlarımı mı yedireyim. Bu yazıyı yazalı 1 yıl olmuş, hala zengin koca bulamadım ama benim hala umudum var. Yaş 27, henüz vakit geç değil sanki ;)

        Sil
    2. Ayy aynı beni söyledin, düğünde takılan bütün altınlar banka kiredisine gitti, paralar da ertesi günkü balayına, bir de bendeki güzelliği görsen resmen bedavaya gittim üstüne de para verdim gibi oldu ama kuzenlerime çok pis işliyorum hepsi zengin koca bulacak, sloganımız da RH , kimse anlamasın diye inkilisce isim koyduk, bizim ilkokul mezunu analarım
      analarımız babalarımız anlamasın diye :))

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Ahahahahha RH'ye bayıldım. Ben bekar olduğumdan rahatça Zengin Kocaaaaa diye bağırıyorum. Ha tabi eleştirilere maruz kalıyorum. Ama cevabım sabit: ''Beğenmeyen küçük oğluna almaz''

        Sil
    3. ay mittirsin paçozlar, o burun kıvıranların hepsi fakir kocalarla evli ezikler, ay neyin eleştirsi bu arada, işe gitmekten her gün şikayet ederler hadi işe gitti diyelim iş yerinde milleti bıkkınlıklarıyla mutsuzlujklarıyla bezdirirler, minicik bebelerini iş yeri kreşlerine taşırlar, sonra da cık cık cık zengin koca istemek yanlış derler, nesi yanlış ayol, altımda arabam evimde her gün gelen kadınım olsun, ayağımı uzatıp iş buyırayım fazla suya sokmaktan ne tırnağım hemen uzasın ne sıkınrtıdan saçım beyazlasın, boş ver bulana kadar aramaya devam, sinek kadar kocam olsun başımda bulunsun diye düşünme, bu erkek milletinin ağzı çok pis kokuyor , hele ki fakirse düşün yani :))

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Vallahi dar ki dar arkadaş ve akraba çevremde 25 yaşı geçip de bekar kalan bir tek ben olduğum için, özellikle de çocuklanan arkadaşlarım tarafından çok baskıya maruz kalıyordum. Öte yandan Facebook'ta evliliği ve anneliği öven yazı ve fotoğraf paylaşımlarından da epey bir bunalmış, sorunlu muyum acaba diye düşünür olmuştum. Evlenmek istemeyene bile, hele ki öğretmensen zaten evlenmek istememek çok ayıp, evde kalmış gibi hissettiriyorlar kendini. Zengin koca bulamadığım için evlenmiyorum, bulmadan da evlenmem diyorum. Fakirini bile bulamadığımı ima ediyorlar. İyi geldi bu sözlerin.

        Sil
    4. sadece zengin koca isteme; zengin, yakışıklı, merhametli, şefkatli, seni çok seven.... falan listeyi uzat, uzatabildiğin kadar:)) Bir arkadaşımın annesi derdi ki;"Allah'tan tam iste, ne öyle şu olsun da bu olmasa da olur demek"... Valla ben bulamadım zengin tam takım bir koca:( ama işte eldekiyle idare ediyorum;DD Allah versin sana istediğini:)

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Yorumunu yeni gördüm Fatma. Biz milletçe şükürcüyüz. Elimizdekiyle yetiniriz. Öyle eğitildik. Ama elimiz boşken de bol bol Allah'tan istemek gerek tabi. Ben hala bekarım :D

        Sil

    Yorum Gönder

    Alkışlayan eller dert görmesin

    Bu blogdaki popüler yayınlar

    İrem Çağıl

    Entel Görünümlü Zengin Koca Avcısı