İnbal Dror-- Bir kenara yazıldı

      Evlenmeye 2012 Ekim'de karar verdim ve eli yüzü düzgün bir öğretmen kız (Hatta annelere de erkeklere de daha çekici gelen İngilizce alanında) olmama rağmen hala bir zengin koca adayı ile tanışamadım. Tanıştırılmadım. Neden kimse beni zengin erkeklere layık görmüyor? Tanıştırıldığım adamlar hep ağdası gelmiş, 1.20 boyunda, bağlaç olan de ile ek olan -de'yi ayırt edemeyen tipler. Bir dakika yaa, bu çok iyimser bir yorum oldu. Tanıştırıldığım erkekler ''herkez, beyendim, deyil, yiğen (yiyen)'' yazan conolar. ''Cüzdanımı evde unutmuşum, tüh'' diyerek sinema parasını bana ödetip, üstüne bir de utanmadan patlamış mısır isteyen ezik köpekler. Bazılarının ise boyu güzel, huyu hoş, üstü cicili, cebi boş. Kısacası hayat bazen çok, İsmail YK-beni beğeneni ben ben beğenmem, benim beğendiğim ise beni beğenmez, yoksa ben tipsiz miyim?

Not: Üstteki bence muhteşem gelinlik, arkadaşım Müge'nin benim için seçtiği bir model. Ekim ayından bu yana google görsellerden sayısız gelinlik baktım, böylesine rastlamadım. Meraklısına, markasını da söyleyeyim. Hatta link vereyim: http://www.inbaldror.co.il/en

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benim gibi malgöz olmayın

Taklitçi Geldi Haaaanııııımmm