Kanvas tablo geridönüşüm

Bu modern tarzdaki kanvas tabloyu iki yıl önce sırf ucuz olduğu için almıştım. (Tabi ki şaşıran yok) Ve 

atsan atılmaz

 satsan satılmaz garibim evin içinde oradan oraya dolaşıyordu. 


Sprey boyayla yakında saçlarımı bile boyayabilirim. Fuşya rengi sprey boya kullandım. (Koçtaş'tan aldım) 

Boş duvara tahammül edemiyorum. Baktım şurada az bir boşluk kalmış, boşa gitmesin, dedim, boşa koysan dolmaz doluya koysan almaz derken malum duvar banyonun yanında olduğu için temam da bu yönde olsun dedim.


''Bath'' kelimesini mahalle kırtasiyemden 1.5 liraya aldığım prusya mavisi ahşap boyası ile yağlı boya fırçası kullanarak yazdım. Diğer yazıları ise ELLE dergilerimden birine kıyıp harf kesme yöntemiyle yazdım. (Hiç tavsiye etmem, adeta bir sabır sınavı) 

Yorumlar

  1. Meraba bikac yazinizi okudum..oncelikle cogu esyanizi super degerlendirmissiniz cok zevklisiniz ve bir mimar olsa ancak bu kadar uydurur dusunur.size yazmamin amaci kafam oldukca karisik.5yildir evliyim evlenirken zevkle aldigim salon takimindan o kadar cok sikildimki :((kocamin durumu var ama kesinlikle degistirmicek kadar inatci oyleki evin heryeri spor ve hersy kirmizi siyah ...para harcamadn daha pembemsi daha beyaz seyler istiyorum :(sizdn yardim almak cok isterim bana yardimci olursaniz cok ama cok sevinirim mail adresim asli310709@hotmail.com size resim atabilirim tesekkur.ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel sözleriniz için çok teşekkür ederim. Kırmızı-siyah eşya kadar bir evi soğuk, mesafeli, erkeksi, asabi, gergin ve itici gösteren bir şey daha olabilir mi? (Umarım kırıcı olmamışımdır) 5 yıl önceki aklımızı hangimiz beğeniyoruz ki.. Evinize biraz renk, biraz kişilik, biraz da dişilik katmanızda en ufak bir yardımım olursa çok mutlu olurum. Mail atıyorum

      Sil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benim gibi malgöz olmayın

Taklitçi Geldi Haaaanııııımmm