Mutfak=kadının anavatanı

Bembeyaz sıcak köpüklerini bulaşığın
Uzak denizlerin mavisine taşır kadın
Yeşil gözlü balıklar yüzer zamanda
Bir rüzgârlı gemidir kadının mutfağı

Elinde dümen ocak başı sıcağı

Hep başkaları karışır kadının okyanusuna
İnsanca kıpırtıları yaşantı dalgasının
Aydınlık dünya yundukça ışır bulaşıkta

Kırmızı bardaklar pırıl pırıl yüreklerce
Yemek kokusuna yosun yeşilleri sarılır
İsteklerinden başka şeyler düşünür kadın
Düşündüklerinden başka şeyler yapar hep

Bir hayalden bir gerçeğe dolar okyanus
Mutfak mavi gölgelerle taşar
Sıcacık fasulye pilav kokar
 /İnci ÖZKAN/

Kiralık bir dairede, kirayı ödeyecek bir kocası olamayan, eli yüzü düzgün bir öğretmenin kendi parası ve emeğiyle düzenlediği küçük mutfağı

Bir bekar evi için fazlaca lüks :)



Annem: ''Paranı kap kacağa dökeceğine biriktir de TOKİ'ye yazıl. Bekar adam tencerede pişirir, kapağında yer.''


tabi ki de spreyle boyadım

Yapışkanlı folyo. 2 yıl önce yapıştırdım, hala taş gibi.




Yorumlar

  1. sevgiler bahcemden,,,
    cok cici bir ev goruyorumm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Cihan Hanım. Bahçenizi inceledim. Büyüyünce olmak istediğim kadın olduğunuzu hissediyorum :) Allah minik yolcunuza sağlıkla kavuşmayı nasip etsin.

      Sil
  2. Gördüğüm en şirin ,en özel mutfak .
    Emekle,zevkle ve çokça da sevgiyle yaptığın bu mutfağa vuruldum desem...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten miiiiiiii? Malikanemin diğer kısımlarını ekleyeyim o halde bir an önce :)

      Sil
  3. oyuncak kutusu gibi evin :) baktıkça bakasım geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Daha şirin, daha sıcakları senin olsun inşallah. Bu da eski evimden mutfağım.

      Sil
  4. Evini ve blogunu gerçekten çok beğendim ve bir lise öğrencisi olarak keşke senin gibi bir öğretmenim olsaydı diye içimden geçirmekten kendimi alamadım :)
    Buz dolabını mı spreyle boyadın harika olmuş. Nasıl yaptın acaba söyler misin? Direk sıktın mı, sonra vernikledin mi, hangi marka boya ve tabiki kalıcımı çok merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Buzdolabını kırmızı sprey boyayla boyadım. 2 kat yaptım. Koçtaş'tan aldım. Markasını hatırlamıyorum. Ben vernik kullanmadım, zamanla bazı yerlerden boya açıldı. Sen boya yapacak olursan kullan

      Sil
  5. merhaba ..birsey sormak ıstıyorum su mudo tenceresinden memnunmusunuz aldım yıkadım ve hemen kenarlarından( alemınyum kısmı) soyulmaya basladı.. dayanıksız dıyorlar hıc kullanmadan dekoratıf olarak kullansammı danısayım dedım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım cevabım geç kalmamıştır. Hiç tavsiye etmiyorum, sakın almayın. 2-3 kullanımda yandı teflonu kapkara kabuk kabuk döküldü. Saksı olarak kullanıyorum şu anda, dışı çok güzel diye.

      Sil
  6. Gerçekten bir bekar evi için fazla lüks. :) Bence siz gayet zenginsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz bir de yeni mutfağımı görseniz Sayın Kara Şimşek

      Sil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benim gibi malgöz olmayın

Taklitçi Geldi Haaaanııııımmm