Residence Sinema Odası

İşte Dexter'ı izlerken ''Allaaaaam nooolur Dexter'ı yakalayamasınlar da suçluları kesip biçmeye devam etsin'' diyerek kalbimi avucuma sıkıştırdığım koltuğum. Tahminen 50 yıllık kadife bir koltuk. Ablamın komşusu çöpe atacakken yakaladım. Zerafetinden asaletinden öldü ölecek.
Henüz sinema odamda bir siyah perdem olmadığından gündüzleri projeksiyondan duvara yansıma yeterince net olmuyor. Gerçi fotoğraf biraz silikleştirmiş görüntüyü. Bu kadar da kötü değil.

Muhteşem gardrobum için yatak odamda yeterli alan olmadığından sinema odamda kullanıyorum. Biz küçükken çok fakir olduğumuzdan dolayı annemin böyle şık bir çeyizi yoktu tabi ki de. Bu gardrobu ve diğer antika eşyalarımı birtakım teyzelerden rica ya da para ile aldım. 

Sağdaki pofuduk sportif koltuk Residence'ımın tarzına uymamakla birlikte yatılı misafirim eksik olmadığından iyi iş görüyor.

Gördüğünüz 160cm-230cm ölçülerindeki Afgan halıyı geçen gün internetten aldım ve bugün geldi. Desenine, dokusuna, stiline bayıldım. Hem romantik, hem eskitme, hem karışık, hem alabula, az buçuk patchwork etkisi de yapıyor. En güzel tarafı ise aşırı ucuza almış olmam. Evmanya'dan 184 liraya aldım, eh kargo da beleş. Markası Post diye bir şey. İlk kez duydum. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benim gibi malgöz olmayın

Taklitçi Geldi Haaaanııııımmm