Salonum Ağustos 2013

Dikkat! Eli yüzü düzgün öğretmen kızın evinin tek bir köşesinde baba ya da koca parası hatta emeği yoktur. Benim param benim zevkim benim kararım. Öğretmen olup da zengin olan bir ben varım zaten. :)

Kitaplık ve yemek masası tarzımı yansıtmıyor ama ne yapalım, bu maaşla ancak bunları alabildim. İnşallah zengin, yaşlı birtakım teyzelerle tanışırım da antika büfe ve masalarını bana hediye ederler.

Eh, yalnızlık Allah'a mahsus :)

İncinmiş fakir çocukluğum ah :D

Evimde stil aramayın. Millet gibi yurtdışı seyahatlerimden topladığım aksesuarlarla döşeyemiyorum malikanemi. 3 lira 5 lira ne bulursam bir şeyler alıp tek maksadım renklilik ve canlılık olduğundan rasgele serpiştiriyorum.
 

İş bulamıyorum it daşlıyorum




Aşk gibi, sevda gibi, huysuz ve tatlı kadın..

Duvarlara yazı yazmayı kim sevmez?


Anılar, anılar, şimdi gözümde canlandılar, anılar, anılar, beni bu akşam ağlattılar

Şurada dönen erkek dedikodusunun ne haddi ne hesabı












Televizyon, alkol, sigara kullanmıyorum. İşte bu yüzden malikanem huzur dolu.

Yorumlar

  1. bu koltuk takımıı ah bu koltuk takımııııı...

    evlenince atçan mı bunları? atma yatak odasıyla bu koltukları bana ver, naparım şimdilik bilmiyorum da bi şey yaparım mutlaka bunlarla ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben o kocayı bulunca bekar evinden bir don bile almayıp her şeyin yenisini aldıran kızlardan değilim. Eşyalarımın hepsini özenle topladım, 4 yıldır yavaş yavaş biriktirdim para kazandıkça. Zengin koca bulunca bu koltukların döşemelerini yenileteceğim. Bordo kadife yaptıracağım. Ama sahibinden.com'u sürekli takip et derim. Oraya da bu tarz şeyler düşebilir.

      Sil
  2. Helal sana ya! Şu verdiğin yanıt hemcinslerime dair hala umut var dedirtti Tuba Öğretmen!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Eski salonuma ve şu ankine baktım da 2 yıldır bayağı bir zenginleşmişim. Burası eski evim.

      Sil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benim gibi malgöz olmayın

Taklitçi Geldi Haaaanııııımmm