Evlenilecek kızın yatak odası :)

çift kişilik nedense yastığım yorganım

allah nasip ederse sola kayacağım

Komodinim diğer eşyalarımdan farklı olarak, eski değil, eski görünümlü yenidir. www.altincicadde.com'dan aldım

Resim yazısı ekle

Bu komodini birkaç yıl önce biri vermişti bana. Atsan atılmaz satsan kimse kuruş vermez. Tabi ki spreyle boyadım. 

Harika makyaj masamı ve bu takımın diğer eşyalarını yakında krem rengine boyatıp patine yaptıracağım. Yani param olursa..

Yatak başında kullandığım cibinlikvari tüller English Home'un 2. kalite ürünler sepetinden parça tül perdelik kumaşlar


Biz küçükken çok fakirdik. Annem-babam da doğuştan fakirler. Anneannem ve babaannem keza. Dolayısıyla otantik eşyalarını bana miras bırakabilecek kimsem yok. Annemin eşyalarını dilenciye versen hakaret sayar. Bu sandık müstesna. Anneannem 70 yıldır yaşadığı eve taşındığında bu sandığı o evde bulmuş. Yıllardır isterim, ''Kefenliklerim var içinde'' diyerek vermeyi reddeder. En sonunda ona annemin uyduruk çeyiz sandığını verdim de bu define sandığını alabildim.

26 yıllık hayatımda fakirlikten dolayı 28 ev değiştirdiğim için, şu anki evimde 2. yılımı doldurmanın verdiği haklı gururu yaşıyorum. Kiradan kurtulup kendime ait bir eve sahip olmaya o kadar kafayı takmışım ki, bu uğurda evlenmeyi bile göze alıyorum :) Derdim bir yere ait hissetmek sadece. Anılar biriktirmek. Kapıdan içeri adım attığım an benimle konuşan bir ev istiyorum. Her köşesinde bir hikayesi olsun. 

Allahım lütfen bir evim olsun. Adana'mda. Göl manzaralı.. Banyo ve mutfak penceresi apartman boşluğuna değil, dağlara baksın. Mutfağı 2 metrekare dikdörtgen bir depo değil, kocaman pencereleriyle iştah açan bir Paris cafesi olsun..

Lütfen Allahım..

Yorumlar

  1. Amin !
    Yatak odan da çok güzelmiş...
    Eşyalarını kendin boyasana... Bu iş için Ece Aymer'in bloğunu incelemeni öneririm. Ben şimdiye kadar kopkoyu renkli bir ayna boyadım ,2 tane de kaplama dolap,istersen online desteğe hazırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dev gibi bir gardrobum var boyamak istediğim. Sinema Odası başlığı altında resmini görebilirsiniz. Makyaj masamın takımı. Cesaret edemem ki. ''Yoyup kör ederim'' diye korkuyorum.

      Sil
  2. çok ilginç bir odan varmış.. sıradan değil çok hoşuma gitti..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu eski evim. Bir daha taşındım. Kendi evim olana dek de taşınıp durmaya devam edeceğim gibi görünüyor. Yeni yatak odamın duvarlarını boyatınca resim atacağım. Çünkü marangoz arkadaşıma yaptırdığım country karyolamla hava atmak zorunda hissediyorum. :)

      Sil
  3. boyama bence, muhteşem bu yatak odası nerden buldun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten eskitme boyaya çok para istiyorlar. Boyatamayacağım. Bir tanıdıktan satın aldım. Teyzenin evi küçükmüş, fazla geliyormuş eşyalar. ''Bana 5 kapılı bir gardrop al, bunları al götür'' dedi. 800 liraya gardrop aldım, ona verdim. Teyzenin bana verdikleri: Koltuk takımı (o da blogda var), bu yatak odası takımının gardrobu, 2 tane mermer sehpa, yatak başı ve makyaj masası.

      Sil
  4. merhaba
    marangoz arkadaşınıza yeni yaptırdığınız yatağınızı bilemiyorum ama önceki yatak odanızı gördüğümde en hoşuma giden yatak başıydı.... Biraz italyan evlerini hatırlatan... nereden bulmuş acaba diye düşünürken..... beyaza boyatacağınızı öğrenince içim burkuldu... Niyeyse her yer beyaz oldu. ikea sanırım zevkimizi bozdu az da olsa farklı olam hayallerimizi de. Tüm dergiler her şey beyaz ( oturma odamı ikea dan aldığımın üzerinden bir kaç yıl geçti) ancak her yerin birbirine benzemesi canımı sıkmaya başladı. Evine uğradığım arkadaşlarımın hepsinin dekorasyonu ayni.. Bunda beğenilecek bir yan görmüyorum artık. Antikaların da o güzelim ceviz renklerinden arındırılıp beyazlara eskitildiğini gördükçe içim acıyor... Halbuki her farklı ton kahve liklerinde yılların yaşanmışlıkları vardı... lütfen kıymayın ve farklı olamanın tadını çıkarın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğru bir noktaya parmak basmışsın. Antika koltuklarımı 3 yıl önce pin-up kadınları desenli bir kumaşla kaplatma hayali kuruyordum. Yatak başımı ve takımın gardrobuyla makyaj masasını da beyaz eskitme boyatmayı düşünüyordum. Öğretmen maaşıyla bir türlü yapamadım. Ve hoooop bir baktım, moda olmuş, herkeste aynı stil. Yok pop-art, yok şehir temalı desenler, yok bembeyaz country İngiliz ya da bira daha sade tarzda İskandinav görünümlü gelin evleri.. Şimdi iyi ki de param yetmemiş diyorum :) Yeni karyolam küf yeşili eskitme boyalı. Yatak odamın boyası henüz yapılmadığı için fotoğraf atasım gelmiyor. Ama en azından şimdilik karyolamın aynısından, özellikle de rengi göz önünde bulundurulunca, kimsede yok. Eski karyolam diye bir şey zaten yoktu. Çift kişilik uyduruk bazamın arkasına yaslamıştım mükemmel karyola başlığımı. Bazayı öğrencilere verdim. Karyola başlığımı ise duvara asıp fotoğraf panosu yapacağım astıracak yağız bir delikanlı bulabilirsem. (daha iyi bir fikrin varsa dinlerim) 8 aydır yatak odamda bir kenarda bekliyor.

      Sil
  5. Çok güzel, kendine has bir tarzı var evinizin, blogunuz da çok içten çok eğlenceli. Takipteyim, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malikanemle hava atmaya devam. Dekorasyon fikirlerin olursa söyle lütfen

      Sil
  6. o yatak başı ve makyaj masası antika ve harika! Sakın patine-boya yaptırmayın yazıktır günahtır! Cilasını yeniletin, yanındaki eşyaları ona uydurun, Çok klas ve çok değerli eşyalarınızı koruyun naçizane tavsiyemdir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yatak odası eski evimden. Uyduruk bir sandıklı baza kullanıyordum. Yeni eve geçince karyola yaptırdım. Yayınlarımda yeni yatak odamın resmi var. Karyola yaptırınca, eski yatak başlığımı bir arkadaşıma verdim. Boyatmatacak. Kahverengi antika yatak odası takımında kullandı. Şıp oturdu. Gözüm arkada kalmadı. Makyaj masamı da aynen kullanıyorum. Boya işlerinden ben de soğudum. İyi ki boyatmamışım

      Sil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

İrem Çağıl

Entel Görünümlü Zengin Koca Avcısı