Yeni Gelin Olmak Böyle Bir Şey

Yeni gelin olma kuralları:

1- Bütün ev beyaz ve lila olacak

2- Evde biri büyük biri küçük iki tane oturma alanı olacak

3- Küçük olana kocaman bir TV ve göttirikten teyyare lilalı 

morlu beyazlı bir oturma grubu yerleştirilecek


4- Büyük olanda asıl maksadı yer kaplamak olan, 8kişilik 

bir yemek YEMEME masası olacak


5- Yine büyük olanda beyaz ve dev gibi koltuklar olacak 1i 

4 kişilik, 1i 3, diğer ikisi tek kişilik olmazsa hakkım kalır


6- Perdeler adete Pamuk Müzikhol (her türlü kına düğün 

nişan yapılır)dan çalınmış 

görüntüsü verecek.


7- Yatak odası beyaz lake olmak suretiyle, bir de yatak 

başı simli simli deri olacak.


8- Mutfakta kırmızı parlak lake bir 4 kişilik masa olmazsa 

küserim


9- Salonda büfe, vitrin, konsol isimlerinde içinde sakladığı 

kap kacağın hazine değerinde olduğu ve bir protokol 

yemeği için 20 yıl kadar hazır ve nazır bekletilen 

gömü olacak. Bunlar arasıra çıkarılıp tozları alınacak


10- Halı-perde-koltuk hepsi aynı renkte ve aynı rengin 

tonlarında olmazsa canım yanar


11- TV neredeyse damat orada yaşayacak, gelin ise günün 

yarısını TV, yarısını ocak başında geçirmek suretiyle gidiş 

geliş yapacak


12- TV sehpasında ay özür dilerim TV ünitesi olacaktı, 

numunelik 3 tane popüler roman olacak (Bunlardan biri 

Elif Şafak'ın Aşk adlı kitabı olacak)


13- Onun dışında okumak için, buzdolabının üstündeki 

minik ayet magnetleri ve TV'deki altyazılar kafi görülecek.


14- Zebra perde diye bir modanın da anası bellenecek


15- Banyoda kullanılan sabunluk fırçalık vs taşlı olmazsa 

fayanslar ağlar


16- Gelin olmak zormuş vazgeçtim anam bacım


Yorumlar

  1. Ay nasıl geldim buraya bilmiyorum ama beni çok güldürdünüz..Allah'ta sizi güldürsün :)) Ben demek tüm bunlardan kaçabilmek için ancak 40 yaşımdan sonra evlenmişim de haberim yokmuş..Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ben henüz 26 olmama rağmen evde kalmış muamelesi görmekten bıkıp usandığım için böylelikle içimi dökmeye başladım bloga. 40'a kadar ele güne söze lafa direnebildiğiniz için tebrik ederim. Datça'daki imrenilesi hayatınızda mutluluklar..

      Sil
  2. Bekarlığın tadını çıkar canım yaa.Gününü yaşa boşver gerisini.Elalem de önce kendine baksın.Evlenirsin çocuk ne zaman,çocuk yaparsın 2. ne zaman ?derler...Elinin körü de geç....Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bekarlığımla çok mutluyum da, benim emeğimle sahip olduklarıma koca parasıyla sahip olanlar bana hava atıp durdukları ve bana evde kalmış muamelesi yaptıkları için çok sinirleniyorum. Bir gün sırf, bakın beni de alan var demek için evlenirim belki

      Sil
  3. aaaa ben evli değil miyim ki acep? Bu saydıklarının hiçbiri yok bizim evde...bak şimdi bi şüphelendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oha kızım sen ne biçim evlisin yaaa. Ben bu tespitlere 27 yılımı verdim. Sen bir doktora görün ;)

      Sil
  4. Folyo modeli bakarken birden kendimi içinde buldum. Çok tatlı bir blogmuş burası :)

    YanıtlaSil
  5. Bayıldım :) Arkadaşlarıma da gönderdim bu adresi. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. gece gece ne güldüm Allahta seni güldürsün kime kızdında yazdın bunları ama yalanda değil ha bütün gelin evleri aynı (halada gülüyorum parantesi kapamıyorum tuşu yine kaybettim tuşlar dökülmüştü hoş gör :

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ömrüm yeni gelinleri kınarken evde kalmakla geçecek. Acaba kıskanıyor muyum?

      Sil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benim gibi malgöz olmayın

Allahını seven üstüme çanta atsın!! (İmza: Bütün kadınlar)