Yapışkanlı folyonun marifetleri

mM


Metresi 1-1,5 liradan aldığım yapışkanlı folyo kağıtlar yıllardır sıradan eşyalarımı farklılaştırmada baş yardımcım. Gördüğünüz erzak dolabı aslında bir ayakkabılık. Bim'den almıştım 5-6 yıl önce şu uyduruk ve ucuz marka Adore. Geçen yıl kulplarını ojeyle kırmızıya boyayıp kapaklarını mavi beyaz ekose desenli yapışkanlı folyoyla kaplamıştım. Yeni evime geçince biraz daha canlandırayım, biraz daha country havası katayım dedim ve tüm Adana'yı gezip şu çilek desenli folyoyu buldum. 

Bence muhteşem oldu. 

Yorumlar

  1. Öğretmenler günün kutlu olsun, eli yüzü düzgün öğretmen kız..İyi ki varsınız...Bu arada dolabın harika görünüyor, ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Sistem her ne kadar bizi önemsizleştirmeye çalışsa da biz çocukların hayatında ailesinden sonra en önemli, en değerli varlıklar olmak, birilerinin hayatında fark yaratabilmek, umut ve cesaret verebilmek için götümüzü yırtmaya devam edeceğiz. :) Dolaba gelince.. Fakir ama hevesli bir eliyüzüdüzgünöğretmenkız'ın elinden hiç bir şey kurtulmaz :D

      Sil
  2. Yapışkanlı folyoların fiyatlarının en ucuzunu 5 tl olarak buldum ben. Nereden bu kadar ucuza aldın? Yardımcı olursan çok sevinirim. Dolabın çok güzelmiş güle güle kullan :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merve, cevap vermiştim ama kaydolmamış. Adana İbo osman caddesindeki bütün plastik kap kacak ve hırdavat satan dükkanlarda metre fiyatı 1-1.5 lira arasında satılıyor. Oradan aldım

      Sil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benim gibi malgöz olmayın

Allahını seven üstüme çanta atsın!! (İmza: Bütün kadınlar)