Bana her yer Ajda Pekkan

                                                        hiç rahat yok mu bana 
                                                           şu yalancı dünyada 
                                                          kimin ne hakkı var ki 
                                                              karışır hayatıma 
                                                        hesap soramaz bana 
                                                          kim çıkarsa karşıma 
                                                         kimin ne hakkı var ki 
                                                             karışır hayatıma


                                                              N'olur sormasınlar bana 
                                   N'olur söyletmesinler derdimi 
                                   Saklarım ben onu kendime 
                                  
 Yerim kendi kendimi





                                       Korkma bu akşam gelip çalmam kapını 
                      Başkası paylaşıyor alın yazımı 
                      Ben sensiz yaşıyorum yasak aşkımı 
                      Söylüyorum şarkını



                       Ahmet Mehmet Süreyya hepsi boş hepsi hülya 
          Bir gün hayat bitecek dersin görmüşüm rüya 
      Boşvermişim boşvermişim boşvermişim dünyaya 
            Ağlamak istemiyorsan sen de boşver dünyaya

Yorumlar

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benim gibi malgöz olmayın

Allahını seven üstüme çanta atsın!! (İmza: Bütün kadınlar)