Bugün günlerden MFÖ

Nasıl da paylaşıyor insan isterse 
Nasıl da birmiş meğer hasretler 
Nasıl da mecburmuşuz sabretmeye 
Sevmeye, öğrenmeye...




Birçok güzeller sevdim 
Birini biraz fazla 
Gönül eşit sevmiyor 
Mecburiyetten 

Mecburen mecburen 
Mecburen mecburen 
Mecburen mecburen 
Mecburiyetten






Haberin gelir bana duyarım nasıl olsa 
Bilirim kimlerlesin ne yaptın neler ettin 
Aklım fikrim hep sende sevsen de sevmesen de 
Seni hiç aldatmadım aldatmayı hiç sevmem 








kız çok güzel latif şirin hem kitap kurdu hem bir ahu 
venüs mü desem afrodit mi eli yüzü düzgün bir içim su 
elbetteki feminist bir kız metafiziğe de inanmakta 
bir kusuru var yalnız kızın biraz entel takılmakta 
optimist hem de pesimist biraz idealizmi de savunmakta 




Eskidim belki gönül yoruldu 
Aşık oldum soru soruldu 
Affet beni kırdım istemeden 
Yüreğim yanar 
Mazeretim var asabiyim ben





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İrem Çağıl

Eli yüzü düzgün öğretmen kız takip altında