Keşke Nil Karaibrahimgil olsam

Bir kaç güzel erkek buldum 
Ama elden çıkardım 
Ben severken insafsızım tatsızım





İyi taklit yaparım 
Dolma sararım 
Bunlardan bahsetmedim 
Sürpriz yapacağım 

Gazeteyi okudum 
İlanıma baktım 
Lisede öğretmendim, 
Agırbaşlıydım




Çırptım, çırptım, karıştırdım 
Kendimi onunla yarıştırdım 
Kimse kimseye benzemez 
Kendimi kekle yatıştırdım






Gitme yoksa düşer yolum kiralık katillere 
Sonra vurup durursun ıssız sahillere 
Gitme yoksa adım geçer akşam haberlerinde 
Git gide yaşlanırsın bir akıl hastanesinde 

Gitme dünyam dönsün dönsün 
Dünyam dönsün dönsün 
Ben hiç kimse ölsüm mölsün istemem 






yaşım geldi 
annem dedi 
onun gibi evlenmek gerek 
aman gün almasın,otuzundan 
bi tane bulunsun aynı babasından 






ben ya direk sana ya 
kabristana ya 
Hindistan'a 
çok canım acıyo ya




İyi ki doğdum 
Ne güzel bir kadın oldum 
Erkekler hep peşimde 
Ama aklım işimde 
Sınırı zorluyorum 







Sensiz nasılım bak bana 
gel de bi çorba yap bana 
madem öldürdün 
Akbaba olmasın 
N'olur olmasın






kendimi senin yerine koydum nolcak? 
ben dipteyim sen seyirde! 
istediğin gibi değil de buysam nolcak? 
ben alelade, sen nadide!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benim gibi malgöz olmayın

Taklitçi Geldi Haaaanııııımmm