Sendromdan ölüp biten bir Pazartesi daha :)

Evim dergisini okuyorum, yılbaşı kutlamasını özenti bulduğum için yılbaşı temalı dekorasyon fikirlerini es geçerken hooop teknoloji yine kolumdan tutup çekiyor beni. Her şey çok güzel giderken yine bir Didem Madak şiiri açıyorum internetten. Hiç yoktan yere fakir çocukluğum aklıma geliyor. Acıyorum yine kendime..




yoksul çocuğuydun sen benim 23 nisan sabahımın


şiir okutmadım sana, folklor oynatmadım.


yoksulluk diyorum,


o an,


ucuz lafların çalılarına takılıyor şiirimin elbiseleri.


sen tuz ol en iyisi sevgilim


ben ekmekle duruma müdahale edeyim.

bırak hazır soyunmuşken


kuru öksürüğüne elma kabuğu ve tarçın tavsiye edeyim.

(Didem Madak)

Ev

Yorumlar

  1. yeni evinizden dekorasyon postu görecek miyiz acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim zengin kocam ya da zengin babam olmadığı için yeni eve taşınmak bana çok pahalıya patladı. 3 ay oldu taşınalı ama yavaş yavaş istediğim şekli verebiliyorum. Öğretmen maaşı henüz boya yaptırmama izin vermedi mesela. Ama ben yine de yarın ortalıktaki çoraplarımı ve muz kabuklarını toplayıp bir kaç foto çekeyim :)

      Sil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

İrem Çağıl

Entel Görünümlü Zengin Koca Avcısı