Altı şişhane üstü gümüşhane


Moda, yoksa İstanbul'da bir semt adı mı? Bu uzun bacaklı

güzel kızlarımız altı şişhane üstü gümüşhane mevsimine 

göre giyinince çok hoş görünüyorlar, e ben de 

imreniyorum haliyle. Yalnız anlayamıyorum. Hava sıcak 

haydi şort giyeyim desem o botların içinde ayaklarım 

derbeder olur, o ''oversize'' hırkanın altında kol altlarım 

isyana gelir. Hava serin üstüme şu hırkayı alıp çıkayım 

dedim haydi, bu kez götüm donmayacak mı? Şortun 

içine kışlık külütlu çorap giyme olayı da bayaa bir 

kezban geliyor bu aralar bana. Neyse ben modayı takip 

etmekten vazgeçiyorum en iyisi. Moda beni takip etmeye 

devam etsin


Yorumlar

  1. :)Çok hoşsun yahu. Çok güldüm valla :) Ama haklısın azizim, bu kızlar bu soğukta nasıl böyle giyinir benim de aklım almıyo :)

    Bu arada geçmiş doğum günün de kutlu olsun tekrardan. Görüşürüz :)

    YanıtlaSil
  2. al benden de o kadar, moda diye diye üşüteceğiz bir yerleri o olacak..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

İrem Çağıl

Entel Görünümlü Zengin Koca Avcısı