Pucca

Sonunda ''Ay Hadi İnşallah''ı aldım. Dünya'daki tek akrabam Karaşimşek'le birer tane aldık. Karşılıklı koltuklara oturduk, kahkahalar eşliğinde okuyoruz. ''Neye güldün söyle?'' sorularıyla da habire kitabı bölüp yorumlaşarak, kendi aşk öykülerimizden de araya anılar serpiştirerek yerlere yatıyoruz. Bir insanı sırf zeki olduğu için sevebilirim. Pucca da bunlardan biri. Adana'ya imza gününe gelecekmiş, ama liseliler beni ezer diye korktuğum için gitmeyeceğim






Bu kez olacak bizce. Ay hadi inşallah :)

Yorumlar

  1. Ben çoook sevdiiim seni ayy çok tatlısıın...Sen hep yaz,mutfağına bayıldım sinema odan yatak odan şahaneee güzel günlerde sağlıkla mutlulukla kullan.Tüm arşivini okudum hep yaz 15 tatilde gitme ailene sen bloğa yazı yaz.Allah gönlündekini versin Eli Yüzü Düzgün Öğretmen Kız;))))Bir de şu yorum onayını kaldırırsan herşey çok daha güzel olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fakir, ezik, sümüklü, kara, bıyıklı sevilmeyen çocukluğumu nasıl telafi etsem, nasıl ilgi görsem sevilsem diye düşünürken açmıştım bu blogu.Bütün yazdıklarımı okuyarak beni çok şımarttın, teşekkür ederim :) Küçük Tuba'ya arkadaşlarında görüp, geceleri sessiz sessiz ağladığı Barbie'yi almış kadar oldun. Çoğumuz genelde olumsuzluklara çirkinliklere vurgu yaparken, üste çıkma çabası içindeyken güzel gördüğün, güzel söylediğin için Allah senden razı olsun ve oğlunu korusun.
      Mutfak güncel ama yatak odam ve sinema odam eski evimdeki halleriyle blogda. Onları da bir an önce güncelleyeyim diyorum, bir marangoza country tarzda yeşil eskitme bir karyola yaptırdım çünkü :) Ama foto çekmeye üşendim, yeni evimden karelerde mutfaktan sonrasına bir türlü geçemedim. En kısa zamanda inşallah.

      Sil
    2. Ve, yorum onayı yok kiiiii... Allah allah, anlamadım nasıl olur

      Sil
    3. senin yorumuna onay istemiyor ama başkasına istiyor.Dün tüm yazılarını okuyarak çok sevdim seni demiştim yorumundaki samimiyetle yanılmadığımı anladım.hep takipteyim ;))Sevgilerimle...

      Sil
  2. Evet evet ben de çok seviyorum seni ama yorum onayı yüzünden üşeniyorum yazamıyorum . Bir de yaşlı gözlerim ucibik ucubik yazıları seçemediğinden yanlış yazıp gırrrlaşıyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim örtmenin. Teknik konulardan hiç anlamam. Bir bakayım hele neymiş şu yorum onayı mevzuu

      Sil
  3. bende severek okumsutum bır kıtabını ama dıgererını almak nasıp olmadı *-*
    bloğuma beklerım sevgıler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

İrem Çağıl

Eli yüzü düzgün öğretmen kız takip altında