Bazen kendimi Marlboro'daki r harfi kadar gereksiz hissediyorum.


Yeterise yeteri bilin lan evli mutlu artist insanlar! 

Yarın benim doğum günüm ve inanın doğum günümde hediye almaktan zerre haz etmiyorum. İstemem yan cebime koy gibi durdu biliyorum ama gerçekten özel günlerde hediye almak aptalca geliyor bana. Sevgilim, annem, ablam veya arkadaşlarım bana sürekli hediye almalı. Çünkü ben öyle yapıyorum. Hediye almak için özel günü beklemek ucuzculuk. Yılda 2-3 kez özel gün var. Özel olmayan bir ton gün var. Daha çok gün, daha çok hediye. 
Ayrıca insan 20'sinden sonra neden yeni yaşa girmeyi kutlar anlayamıyorum. 20'den sonra zaman duruyormuş, yaş ilerlemiyormuş gibi yapmak daha keyifli değil mi?


Sıradaki şarkıyı  fitneliğinden fesatlığından yapay 

güzelliğinden çakma sarışınlığından ölüp de bir 


şekilde iyi yere dükkan açıp kocasının ''Prensesi'' olan 


hatunlara armağan ediyorum . 



Bak atının terkisine de atmış, gözleri şaşı gelini 

Mor kaftanlara sarmış, haspam odun gibi belini 

Ah verin elime de kırayım, cadının derisi kara elini 

Seni gidi dilleri fitne fücur, kıyametin gelsin 

Yorumlar

  1. sezen bu şarkıyı yıldız tilbe için bestelemiş diyorlardı. (beddualı olması sebebiyle gündemle de ilgili)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanatçılar trajik aşk hikayeleri yaşamasa bizler güzel şarkılara nasıl kavuşuruz ki :)

      Sil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benim gibi malgöz olmayın

Taklitçi Geldi Haaaanııııımmm