Ah bir de anne babama çemkirebilsem burada atıp tuttuğum gibi!




Kızlar, dün ağabeyime kız istedik. Bir cazgır yengesi 


vardı. 


Donumuza varana kadar istedi. Dünyada bir paragöz 


benim sanıyordum. ''O neydi gııız!''dedim içimden. Gayet 


fakir olan annem babam hacıyatmaz gibi çaresizce 


kafalarını aşağı yukarı salladı. İlginç bir deneyimdi. Allah 


mesut etsin. Mesut etsin tabii de annemleri evden 


postalayıp kendisi yerleşerek anne babamın ve ayrıca 


ablamla benim hakkımı yemiş olmuyor mu? Tapuyu da 


ağabeyimin üstüne yapmalarını istedi o cadı yenge 


karısı. 


Benim saf ve fakir anne babam da oğlumuzun 


gelinimizin  ağzının tadı bozulmasın dacılıktan kaybetti. 



Eh, dünden  bu yana da millet, sıramın 


geldiğini söylerek beni dürtmeye başladı. Sıran geldi 


demek kolay.


 Beni zengin koca adaylarıyla tanıştırmazlarsa 


nasıl savacağım sıramı acaba, onu hiç soran yok. 


Boy sırasını savdım, kronolojik sırayı savdım, kısmeti 


açılan gider sırasını da savdım. Zaten bu sene evlendim 


evlendim yoksa evi ağabeyime vermek zorunda kalan 


bizimkiler kiraya çıkmak ya da köye gitmek yerine 


gelip  bana yerleşirler. Bekarım sonuçta, yalnız 


yaşıyorum. Hali hazırda kira veriyorum. 5 yıldızlı tatil 


konforunda benim malikaneme yerleşmek cazip gelir 


tabi. Annemin mantıklı açıklaması da bu noktada 


devreye  girer: ''İki ayrı evde kazan kaynamasın''



Anne babayla yaşayacağıma kocayla yaşarım daha iyi. 



En azından ona trip atabilirim, çemkirebilirim, ondan 


para isteyebilirim, ona kızıp emirler verebilirim, ona 


horlama lan ayı diyebilirim, babama diyemem  


Ya da oturur annemlerin bana postu sermemesi 


için dua eder sonsuza dek özgür yaşarım. Bu da bir 


seçenek.


Yorumlar

  1. Ay evlilik kısmı daha mantıklı aileyle yaşamaktan doğru o doğru dur ben de bakarak olayım sana denk birilerine :D Şu an kel ve merheminin samimiyetini yaşıyorum içimde :D

    YanıtlaSil
  2. O günden bu yana çok şey değişti. Ağabeyimler Antalya'ya taşındı. Annemlerin evi kendilerine kaldı. Özgürlüğüm de bana. Çok öyle aman aman bir Adnan Ziyagil'di bir Çetin Özder'di gelmezse evlenmem daha. Zaten şu an yeterince zenginim. İyice zenginlikte uzaya çıkma önerisi gelmeli ki evlenmeliyim. Hala beni sadece öğretmenler istiyor ama hayırlısı. İstediğim gibi olmazsa kedi falan alırım ben de. Sardunya yetiştiririm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo gelişmelere sevindim :D Buarada bence öğretmen diye geri çevirme bana Thy pilotu ve Merkez Bankası müdür yardımcısı geldi de aman boşver dedim kendime aklın varsa evlenme bence ya da titre bakma özünde hepsi aynı b..... laciverti.. Hee keşke benim kardeşim, oğlum bir şeyim olaydı istemeye gelirdik Adana'ya zira benim yengelerim hep Adanalı çok da severiz kendilerini :)

      Sil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

İrem Çağıl

Eli yüzü düzgün öğretmen kız takip altında