İşte balkonum. Sefam olsun ooh ohhh

Evimi, ya da evimin bir bölümünü incelerken, değerlendirirken lütfen kiracı olduğumu, bu nedenle yapabileceklerimin kısıtlı olduğunu hatırlayınız. Ayrıca öğretmen maaşıyla tek başıma yaşadığımı, ailemin çok fakir olduğunu, bana yardım etmeyi bırak benden yardım talep ettiklerini, ve hala bir zengin koca adayıyla tanışmadığımı göz önünde bulundurunuz. Yani açıkça şunu söylemek istiyorum arkadaşlar: Koca ya da baba parasıyla dekorasyon İvana Sert'i olmak kolaydır. Sıkıysa benim imkanlarım ve konumumda bu kadar şık bir eve sahip olunuz ;) 
Ha, ev benim olsaydı ben de bilirdim zemindeki o korkunç karoları söküp teak   (bknz. www.ahsapteakdeck.com) ile kaplamasını, veyahut ermeni karosu rum karosu (bknz. http://www.karoantik.com/rum-karosu.php) yaptırmasını. Yani hanımlar, 

       '' Biz de bilirdik sevgiliye karanfil amasını,
         Lakin aç idik yedik karanfil parasını...'' (Yılmaz Güney)

 diyerek fakirliğime yaptığım vurguyu pekiştireyim ve sizi balkonumla başbaşa bırakayım.        

Beyaz ahşap masa sandalye takımımı 2 yıl önce Adana  Praktiker'den 60 liraya aldım. Bambu tabureyi ikinci el eşyacıdan arkadaşımın pazarlık yeteneği sayesinde 10 liraya aldım. Solda gördüğünüz el arabası şeklindeki saksılık, arkadaşımdan ev hediyesi (Daha güzelleri onun olsun), laleleri sosyete pazarından aldım, saksılar kah İkea, kah Migros falan işte. Masa örtüsü Adana Abidinpaşa kumaşçılar caddesi, 2 lira mı ne..






Yorumlar

  1. ooo balkon sezonunu açmışsın. ama daha erken değil mi? bizim
    buralar çok soğuk. balkonumu çok severim bu yüzden dört gözle oturacağım
    günleri bekliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adana'da balkonda oturulamayacak iki ay vardır: Temmuz ve Ağustos. Onun dışında her mevsim balkondayız. Hele ki bir yandan kahve içip, bir yandan sokaktan gelenin geçenin götünü başını eleştirmeyi pek seven ben ve arkadaşlarım adeta Sıdıka dizisini günümüzde yaşatıyoruz :)

      Sil
  2. adana'yı çok özledim :'( nere bura şu arkadaki grili ev annemlerinkine benziyor o.0

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adana özlenmez mi ya.. 15 tatilde 5 gün İstanbul'a gittim, burnumda tüttü. Ne gezdiğimden zevk aldım, ne yediğim içtiğimden. Turgut Özal Ceylan Sürücü Kursu arası burası.

      Sil
    2. hahahahaha o zaman o ev annemlerin evidir ulan tesadüfe bak

      Sil
    3. :) Eh, o halde annenleri ziyarete geldiğinde bana da uğra

      Sil
  3. Çok güzel olmuş, zevkine, pazarlık yeteneğine sağlık :) Zengin kocayı da boşver, hayrı olmuyor onları (bakınız: züğürt tesellisi).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fakirle evleneceğime muhteşem malikanemde balıklarımla yaşar giderim. Kimsenin donunu çorabını da koklamam. Eh zengin de beni beğenmiyor. Ne yapalım, mahalle kızı misali balkonda kahve içip gelin gibi süzülmeye devam ;)

      Sil
  4. Ooooo balkon sefanız hayırlı uğurlu olsun öğretmenim.
    Bol parayla yapılan dekorasyona dekorasyon denmez ki zaten,makbul olanı kısıtlı bütçeyle dıylananınıdır :)
    O bambu tabureyi beyaza boyasak mııı???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ilham kaynağım colette'ciğim. Lakin benim bir sorunum var, o tabureyi beyaza boyarsam masa sandalyeme uydurmuş olurum ki uyumdan hiç haz almıyorum. Bohem mi derler hippie mi shabby chic mi işte bilimum akımlarda olduğu gibi rengarenk ve karışık evleri seviyorum. Göz yorsun evim, göz yorsun ki seyri keyif verirken hazmetmesi zor olsun. Gelen yerleşmesin ''oh ne rahat malikane Tuba Yöreoğlu Malikanesi'' diyerek. :)

      Sil
  5. çok şirin ve samimi bir havası var, canım orda oturup seninle laflamak istedi.
    çayı koy hocanım, geliyom ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gel tabi ki Alis. Adana'ma yolun düşerse elbette balkonumda yerin olur. Tabi önce bütün evimi gezip kıskançlıktan çatladığını dile getirmelisin. Sonra balkona geçeriz :)

      Sil
  6. hazır gunlerden pazarken demle bi cay
    tadını cıkar:)

    YanıtlaSil
  7. Çok eğlendim postlarını okurken gerçekten :) Ne kadar açık sözlü ve içtensin :)

    Balkonuna da bayıldım geçen seneden beri içimde benim de hala evimde bir balkon sefası yapamadım. Dekorasyonuna bu yaz başlayacağım... O zamana dek sen de benim yerime bol bol keyif yap bana yolla oralardan. :)

    Sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benim gibi malgöz olmayın

Taklitçi Geldi Haaaanııııımmm