toile du jouy

Sadece kendi giyim kuşamım değil, evimin giyim kuşamı söz konusu olduğunda da ben modayı takip etmem moda beni takip eder. Mutfak perdemin* deseni ve o tarzdaki desenleri çok seviyordum, ama nasıl adlandırıldığını bilmiyordum. O tarzda duvar kağıdı, ve berjerlerimi döşetmek için kumaş da istiyorum ama pahalı olduğu için henüz yanaşamıyorum. Adını öğrendim ya, bu da bir mutluluk..


Mutfak perdem işte burada. English Home'dan almıştım. 

Bu da aslında kırlent ama malzemeden çalmışlar, yatay durabiliyor ancak. Minder olarak kullanıyorum. Bu da o stilde.

Bunlar da bayıldığım öldüğüm ve adını az önce öğrendiğim ''toile du jouy'' adlı desendeki kumaş ve duvar kağıtlarına örnekler..





Dikiş nakış işinden anlamayı çok isterdim

neden olmasın?







toile du jouy ne demekmiş bakalım.. 

http://en.wikipedia.org/wiki/Toile

Yorumlar

  1. Merhaba,
    Blogunuzu çok beğendim ve sizi takibe aldım.
    Sevgiler,
    Bende bloguma beklerim http://hayatimakyajla.blogspot.com/
    İlk Hediye çekilişime beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. Fransız motiflerini çok seviyorum, kırlent de çok güzelmiş; sıcak bir ortam oluşmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zemine de yarın eskitme görünümlü beyaz parke yaptırıyorum. Provence stiline yaklaşmaya çalışıyorum kiralık evde tek maaşla ne kadar becerebilirsem artık

      Sil
  3. Dubar kagidini nerden buldunuz. Bende istiorm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duvar kağıdı resimleri internetten alıntı

      Sil
  4. Dubar kagidini nerden buldunuz. Bende istiorm

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benim gibi malgöz olmayın

Allahını seven üstüme çanta atsın!! (İmza: Bütün kadınlar)