Residence Adana'dan bir kesit





Arkadaşlar hemen kendimi öveyim, tavsiyemi vereyim uyuyayım. Yeğenlerim bende. Çok yordular beni. Şu gördüğünüz, salonumun bir duvarına yaptırdığım şey duvar kağıdı satılan yerlerde ''özel ölçü duvar posteri'' adı altında satılıyor. İstediğiniz resmi katalogdan seçiyorsunuz, verdiğiniz duvar ölçüsüne göre yapıyorlar ve tabiduvar büyüdükçe fiyat büyüyor. Seçenekler oldukça fazla. Çok marjinal değilseniz mutlaka her zevke uyabilecek resim/fotoğraflar var. Ben evsahibimin anlaşmalı olduğu dekoratöre yaptırdım. İşçilik hariç şu gördüğünüz resim 250 lira. Size bir site önereyim. Mutfak ve yatak odası için duvar kağıdı almıştım. Çok araştırma yapmıştım internette.Adana'da beğendiğim duvarkağıtları hep pahalıydı. Bu site İzmir'den. Çok memnun kaldım ve çok çok ucuz. Emin olun ucuzluk benden sorulur. www.mykagitcim.com  Bu özel ölçü duvar posterlerinin, normal posterlerin, duvar kağıtlarının bini bir para. Seçenekler arasında benim gibi dalıp gidebilirsiniz. İyi seyirler.. 

Yorumlar

  1. bu halıyı nerden aldın bakem? annem mutfağa halı arıyor bu güzelmiş ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kenan Evren Kavşağı Çilek Mobilya'nın yanında bir züccaciye var, oradan 90 liraya aldım. Altı kaydırmazlı. Mutfağa güzel olur. Aynısını internette 130 liraya gördüm.

      Sil
    2. tamam söyleyeyim kardeşimin iş güzergahı ora baksın gidip gelirken :*

      Sil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benim gibi malgöz olmayın

Taklitçi Geldi Haaaanııııımmm