Ağabeyimin nişanında giyeceklerim

Elbiseyi arkadaşımın annesinden ödünç aldım. 44 yıllık. Kendisinin nişan elbisesi. Zaten 2 yıl önce eski fotoğraf albümlerini kurcalarken bu elbiseye vurulmuştum. Beni alan olursa bunu nişanımda kınamda giyeyim demiştim. Bir söz almıştım. Lakin onca zaman beni isteyen olmayınca ağabeyimin nişanında giyeyim bari dedim.  
Bir gün giymek için ayakkabı, giysi vs almak bana göre değil. Birinden ödünç istemek ise hiç hiç bana göre değil. Varsa giyerim, yoksa kot pantolon babetle giderim, kimsenin bir şeyini ödünç istemem. Ama teyzenin nostaljik elbisesini karıştırmayınız :) Uyumdan hiç anlamam. Evedki ayakkabılarıma şöyle bir baktım. Neredeyse tamamı topuklu ama stil olarak bu elbisenin yanına hiç birini yakıştıramadım. Bu ayakkabı ise elbisem gibi zarif göründü gözüme. Ha diyeceksiniz ki aynı renk elbise ayakkabı ne saçma. Saçmaysa saçma. Banane. Beyse, bu ayakkabıyı geçen yıl www.zizigo.com'dan avea indirimiyle 37 liraya aldım. Çok güzel. Markası Marjin. İnternet alışverişi yapanların aşina olabileceği bir marka. 

Bir arkadaşım, ismi lazım değil, dedi ki: ''Tuba , az orospu değilsin, akraba düğünü diye kapalı elbise giyiyorsun. Kendini namuslu evlenilecek kız olarak göstermek için bu elbiseyi giyiyorsun. Yoksa gayet de götüme benziyor bu elbise''.  Akrabaları çok sallasam, ailemle aynı şehirde yaşayıp ayrı evde kalmazdım vs gibi açıklamalar yaptım ve onu susturdum :)

Bence oldu yaaa. 

Yorumlar

  1. Nerede nasıl giyinlileceğini bilen olmak iyidir,arkadaşına bakma sen.Elbise çok zarif flashlı çekimden dolayı rengi tam çıkmamış.Ama,pembeliği biraz kırmak istersen yeşil ya da gümüş renkli bir ayakkabıyla giy derim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gümüş, dore,altın ayakkabı sevmiyorum. Yeşil var, onu da iyi hatırlattın. Bir deneyeyim bakalım

      Sil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

İrem Çağıl

Eli yüzü düzgün öğretmen kız takip altında