Ecnebi diyarından ilk sipariş denemem

Türkiye.'de alışveriş yapmadık ne Trendyol bıraktım, ne 1v1y, ne evmanya ne altıncıcadde. Hepsinin adeta gurmesi oldum. Hatta artık bir ürünün fiyatını beğenmediysem yorum yazıp çemkiriyorum: ''Ama bu komidin şurada daha ucuz, ama siz bu kahve makinesini nasıl oluyor da mağazasından daha ucuza satıyorsunuz ki?'' vs vs. 

Ama artık memleket beni kesmemeye başladı. Nitekim, sevdiğim giysiler genelde elbise, sevdiğim elbiseler genelde vintage olunca Türkiye'de bunlardan bulmak İstanbul'da yaşayan bir aristokrat değilseniz çok zor. 

Etsy ve Ebay'de vintage dresses falan yazınca öyle güzel şeyler çıkıyor ki aklım gidiyor. Amma velakin hiç yurtışı alışverişi denemediğim için 50 dolarlık elbiseye 20 dolar kargo ücreti isteyenleri bir kenarda bekletip Asos'la başlayayım dedim. Bilenler vardır. Asos'ta standart delivery denen yavaş kargo beleş hem de tün dünyaya. yavaş ne demek peki? Bir aksilik çıkmazsa 2 hafta demek. E Trndyol zıkkımından şimdiye dek bir araba alabilecek miktarda alışveriş yaptım. Adamlar burnumun dibinden 3 haftada gönderirlerken bu standart delivery'ye gücenecek değilim. 

İlk deneme olduğu için şu kıytırık şeyi aldım. http://www.asos.com//ASOS/ASOS-Sunflower-Hair-Garland/Prod/pgeproduct.aspx?iid=3727487

Asos'ta Etsy ve Ebay'deki gibi güzel vintage elbiseler yok ama iş görecek ucuz günlük giysiler falan var. Ebay'in Türkiye'deki ayağı gittigidiyor'da ise saçmasapan pavyon kıyafetlerinden başka bir şey yok.

Yorumlar

  1. Yurtdışından kıyafet alışveriş yapmadım ama yazından sonra Asos'tan başlamak üzere bir turlayacağım... Ancak tek bir şey biliyorum, dediğin gibi gittigidiyor'daki kıyafetler felaket... bakma gafletinde bulunmuştum geçmiş zamanda :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tecrübelerimizi paylaşalım. Asos'tan memnun kalırsam devam edeceğim

      Sil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benim gibi malgöz olmayın

Allahını seven üstüme çanta atsın!! (İmza: Bütün kadınlar)