Fondü ve Sufle'den sonra Waffle'ı da bedavaya getirdim.

Nutella, çağın bağımlılığı diyebilirim rahatlıkla. Sevmeyen yoktur. 

Artık bu emaye kaplardan bulmak o kadar zor ki. Bir ibeking mi ne öyle bir site var, orada bir kaç model var, çok pahalı. Ama ben yaşlı teyzelere kendimi çok sevdiriyorum. Torladım topladım, üç beş parça biriktirdim bile.

Yemek sunumu ve sofra düzeni, benim iddialı olduğum bir alan değil görüyorsunuz. Koca waffleı küçücük tabağa koymuşum. O iğrenç Carte D'or frambuaz sosu da boca etmişim. Annem olsa: ''Bol buldun, doldur doldur, yarına Allah kerim nasıl olsa'' derdi.

Fondü'yü Tuğçe'nin hediyesi fondü seti, sufleyi de

A101 market sayesinde bedavaya getirmeye

başladıktan sonra aşırının aşırısı sevdiğim diğer tatlım

olan waffle'a harcadığım paraları düşünmeye daldım.

Düşündükçe gözlerim doldu. 10 liraya yediğim

w
affleları; üstündeki Nutella mı Peripella mı belli

olmayan çikolatasıyla, zar inceliğinde doğranmış

meyveleriyle, antep fıstığı ve fındığı atarken eli

titreyen satıcısıyla bir daha dönmemecesine terk

ettim. Sunumdan pek anlamam ama benim waffle'ım

adamı meyveye ve çikolataya doyuracak bir şey oldu.

Haaa, tabi ki waffle makinesine para vermedim. Sinbo

tost makinesi aldım, 30 lira.

Ama tavsiye etmiyorum, 10 saatte pişirdi bir kaç

dakikalık waffleı. Bir de yukarıda aldığım

malzemelerden Carte D'or marka meyveli sosu da hiç

beğenmedim. Almayın, ne gereği var be. Waffle ,

meyve sossuz olmuyor mu sanki. Benimkisi tamamen

görgüsüzlük.

Yorumlar

  1. Bunu bana yapmayacaktın Tubaaaaa :(
    recimdeyim ama beeen, ne de güzel yapmışsın öyleee...nutellaaaaa :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir insan canının istediği şeyi istediği zaman yiyemiyorsa ya fakirdir, ya lanetlenmiş. Her ikisi konusunda da cümlemizin Allah yardımcısı olsun :D

      Sil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

İrem Çağıl

Entel Görünümlü Zengin Koca Avcısı