Günün Kahvesi Klasiği Benden sorulur

Öğretmen milleti yata yata maaş alıyoruz, ne güzel... Dün memleket birtakım soygunculardan başka bir takım soyguncuların eline geçsin diye herkes oy verdi. Kredi borçlarını ödeyebilmek için hiç bir fırsatı kaçırmayan öğretmen milleti sandık görev aldı. Cuma günleri dersi olmayan ben bugünkü tatili de sevinçle kucakladım. 4 gündür kah yan gelip yatıyorum. Kah çişe kalkıp, sonra yatağa dönüp pozisyon değiştirip yatıyorum, kah ağabeyimin nişanında göbek atıyorum, kah OZ, Hannibal izliyorum. Vatan elden gidiyor, yine kolumu kıpırdatmıyorum. Siyasetle ilgili tek fikrim, tek düşüncem şu: Eğer oy vermemiz hükümeti ya da düzeni değiştirecek olsaydı Tayyip oy vermemize izin vermezdi.
    Neyse bu konuları direnişçi, gezici, solcu entelektüel ablalarımıza bırakalım ve eliyüzüdüzgünöğretmenkız'ın haline ağlayalım. 
     Gelen giden soruyor, ''Ağabeyinin nişanında kısmet çıkmadı mı? Kimseyi gözüne kestirmedin mi? ''  Vallahi nişana gelen arkadaşlarım gözleriyle gördüler  durumun ne kadar vahim olduğunu. Ağabeyimin arkadaş çevresi ülkücü hareket engellenemez tipler, ki hep hazlanmadığım burnumda biter zaten. Akrabalar desen, hepsi hem fakir, hem çirkin, hem kısa, hem ortaokul terk, bağrından kıl fışkıran Latif Doğan tipliler. Tiplerini siktiklerim. 

Arkadaşlarım ağabeyimin nişanı var deyince benim adıma heyecanlandılar sağ olsunlar. Kafalarında şöyle bir görüntü canlandı. 


Ama ne yazık ki, durum aynen şöyleydi: 

Yorumlar

  1. "Siyasetle ilgili tek fikrim, tek düşüncem şu: Eğer oy vermemiz hükümeti ya da düzeni değiştirecek olsaydı Tayyip oy vermemize izin vermezdi." öldüm gülmekten:)))

    tubacım, sen düğün nişan boş ver bence. (sehpandaki 'how to marry a millionaire' yazısına takıldım da..)
    ya bir köpek, semender falan al, iş çıkışlarında onu park bahçe gibi yerlerde gezmeye çıkart,
    ya paraya kıy, lüks bir jimnastik salonuna üye ol, ya da amatör tiyatro folklör etkinliklerine katıl, kurslarına git.
    (iş stresinden bunalan süper yakışıklı ve zengin erkeklerin bol bulunabileceği yerler bunlar bence)

    imza: kel arkadaşın alis.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alis, ablam gibi konuştun bak şimdi. ''Rezidansım rezidansım diye sağda solda hava atmaktan başka ne hobin var Tuba, zengin kocalar apartmanın önünde seni beklemiyor, hem ilk görüşte beğenilecek bir güzelliğin de yok. Öğretmen olduğun dışarıdan anlaşılsa belki seninle evlenmek isterler düzenli bir işin var devlete sırtını yaslamışsın diye ama o da tipinden belli olmuyor. Evini süsleyip püsleyeceğine git bir fön çektir, kenarları soyulmuş tırnaklarına bir manikür yaptır, tenis kursuna, at binmeye falan git salak. Senden bir bok olmaz. Anamızın kaderi bize geçmiş zaten. Ah, kaderini sen bari değiştir''

      Sil
    2. How to marry a millionnaire filminde bir kere hatunlar çok seksi falan yani. Hem gidip zengin apartmanından daire tutuyorlar. Benim maaşım kadar paraya elbise alıp lüks restoranlara gidiyorlar. Bende ne o güzellik ve seksapel var, ne de o azim. Ben biraz kaderciyim. Hem beni öğretmen olduğum için isteyen ezik köpeklerin de ebesini sikeyim. Ayrıca ne yazık ki filmin sonunda verilen mesaj, ''Önemli olan aşktır'' vik vik vik saçmalığıydı

      Sil
    3. aman seni etiketin için isteyen adamdan hayır gelmez zaten. bırak.
      valla on parmağında on marifet. hem çalışıyorsun, hem dört dörtlük ev hanımısın.
      zekisin, yaratıcısın, evcimensin, süper bir mizah anlayışın var, insan senle yaşlanmaz ki:))
      ama sanırım biraz abla sözü dinlemende fayda olabilir:)
      şaka bir yana; sonuçta insanın kısmetinde ne varsa kaşığında o çıkar be tubam..
      (ama laf aramızda 1. görseldeki erkeklerin arasına düşmeyi kim istemezki bee!)
      sevgiler
      ilaçsız alis.

      Sil
  2. allah canını almasın kız :)) sen o üst resimdeki tipleri beklersen daha çoook beklersn memlekette kaç tane öyle adam var zaten :) bizim ırkımız çok güzel değil kzıım napalım kısa kara kuru tipleriz :) malum rus hayranlığımız burdan geliyo ya zaten... ama sana bol şans, eşyalarına bayıldım hepsi tek tek çok güzel ama bişey merak ettim ya evleneceğin adam "napıcam ben eski püskü eşyaları yenilerini alalım" derse napcan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üst resimdeki gibi olmasa bile en azından medeni olsun. Kibar olsun. Beni alacak olanın göbek atması lazım ne güzel hazır eve yerleşeceğim para harcamayacağım diye :) Eskşyş sevip sevmediği beni ilgilendirmez, ben kadınım, evde vakit geçirecek olan benim. Eşyalar ben nasıl istiyorsam öyle olur

      Sil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benim gibi malgöz olmayın

Taklitçi Geldi Haaaanııııımmm