Pazar şarkılarımdan yalnızca birkaçı

Ay doğar ayazlanır 
Gün doğar beyazlanır 
Gelin olacak kızlar 
Hem gider hem nazlanır 

Haydi çiftetelliye 
Ayşe Fatma Hayriye 
Çapkınlıktan usanmaz 
Yaşı gelse elliye





Haydi şimdi gel, sensin olamam ki
Haydi şimdi gel, yalnız kalamam ki
Haydi şimdi gel, kollarına al beni
Şimdi gel ah şimdi gel



Alkol Aldım Sallanıyorum
Ah Yine Efkarlanıyorum
Sen Ne Söylersen Söyle Canım
Ben Masaldan Anlamıyorum








Evinize varamadım dibekden de Züfdü
(sana gandım Züfdü)
Telli kemer biçemedim ipekden de Züfdü
(sana gandım Züfdü)




Ögretmen kutsaldir ana gibi

Ögretmen kutsaldir baba gibi


Öpülesi elleri var


Sirin tatli dilleri var


Ögretmen ögretir A, B, C


Ögretmen ögretir K, L, M





Çoluğa çocuğa karıştı be bak 
Kardeşimin bile yaşıtları 
Ya gel iste babamdan beni al 
Denedin ya bütün çeşitleri




Kız demedim dul demedim eğlendim 
Gide gele bir kötüye bağlandım 
A canım bağlandım 
 
Ağzım yandı artık benden sevda pas 
Yine dünya eski hamam eski tas 
A canım eski tas 




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benim gibi malgöz olmayın

Taklitçi Geldi Haaaanııııımmm