vezüv, ilk ve son fırınınızdır

Şu resimlerde gördüğünüz eski emaye fırını Adana'mda sokakta yürürken bir apartmanın giriş katındaki depoda gördüm. Pek çok diğer çer çöp ve eski eşya ile birlikte atılmıştı.İstesem kıymete biner diye korkuyorum, ki başıma çok geldi, ama yine de şansımı deneyeceğim.




Hayallerimin fırını Big Chill ama adamlar online satış sayfasının başına kocaman harflerle ''we don't sell to teachers'' yazmışlar, ne yapabilirdim ki..
Zengin kocası olanlar için link veriyorum
http://bigchill.com/products-page/stoves-hoods/big-chill-stove/
(4.295 $ cık)


Yorumlar

  1. tubacım, zevkini çok seviyorum, 60 lı yılların çizgilerine hayranlığım var. gardolabımda ve sandığımda görünce kıskanabileceğin (!) eski eşyalarım da var, hala kullandığım:)
    ama beyaz eşyanın bir ömrü var be güzelim. tamam, eski olanların ömrü yenilerden daha uzun ama zamanla yıpranınca verimi düşebiliyor.
    big chill e paran yetmediğine göre, gel sen teba bi fırın bak, pişman olmazsın. olmamı? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakında olsak eski eşyalarını kıskanmakla kalmaz, yüzsüzce isterdim de. Bu fırını dekor olarak bile kullanırım. Hiç sorun değil. Teba'yı ilk kez duydum ha bir de tebaaa diye okudum. Araştırayım hemen

      Sil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benim gibi malgöz olmayın

Allahını seven üstüme çanta atsın!! (İmza: Bütün kadınlar)