Aliexpress

Kızlar Türkiye'de kullanmadığım online alışveriş sitesi kalmadı gibi bir şey. (Trendyol, markafoni, 1v1y, altincicadde, evmanya vs vs)

Yurtdışından da asos'u bir kez denedim. Ama benim için oldukça pahalı. Kargo ücretsiz ama kıyafetin parasından zaten birsürü kargo ücreti çıkar.Ayrıca Asos'taki giysiler benim için çok sıradan. Her yerde bulabileceğim şeyler. 


Etsy var. Orada bana göre vintage elbiseler var ama orada da kargo pahalı. Kargoya para vermek hep zoruma gitmiştir.


Velhasılı kelam, yerli sitelerden alışverişe devam ediyordum. Telefonumda instagram falan öyle havalı şeyler yok. Arkadaşlar son zamanlarda instagramda yaygınlaşan whatsapp üzerinden satış yapan bireysel satıcılardan söz etmeye başladılar. Linkler yolladılar: ''Bak Tuba şu ayakkabı tam senlik, bu elbise senin istediğin tarz değil mi?'' vs. 


Baktım gerçekten on numara beş yıldız şeyler satıyorlar. Neyse whatssappim de olmadığından bir arkadaşa söyledim: ''Şu butiklerdeb birine benim adıma bir mesaj at bakalım. Ödeme yöntemlerini, teslim süresini, değişim iade koşullarını falan öğren'' dedim. Neyse cevapların hiç biri hoşuma gitmedi. 


Hele ki 20 ila 30 iş gününde geliyor ve değişim iade yok olayı beni dumura uğrattı.


Derken kafama bir şey dank etti. Arkadaşımdan duyduğum aliexpress sitesini hatırladım. Kısa bir google yaptıktan sonra anladım ki instagram butikleri aliexpress'ten ürünleri alıyor, sana bana 3-4 katı fiyatına satıyor. Biz de safız alıyoruz. 


Neyse, bu aliexpress'te çoğu üründe Türkiye'ye kargo ücretsiz. bir iki tane ücretli olanlar var. Onlar da 1-2 dolar. 


Tişört sipariş verdim. Kargo takip kodu verdiler. Yolda geliyor bekliyorum. 


Yeter bu kadar beleş reklam. Gerisini de kendiniz araştırın




www.aliexpress.com


https://www.google.com.tr/search?q=aliexpress+al%C4%B1%C5%9Fveri%C5%9F&hl=tr&site=imghp&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=AP6dU6_aGcvKOcKNgagK&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1366&bih=634


Yorumlar

  1. ahahah instagram'da çok acayip işler dönüyor ikea'nın ürünlerini satıyolar üstüne 5-10 lira ekleyip millet de neden alıyor anlamıyorum vallahi. bir de polyesterciler var bi liralık polyester çay tabağını 10 liraya satan millet mi benim göremediğimi görüp alıyor yoksa hakkaten göz göre göre kazıklanıyorlar mı ben de hiç anlamıyorum. nike air'lar new balance'lar falan da aliexpress'ten twitter'da satılan ve tabiisi sahte :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neyseki ben bu bireysel satıcıların hiç birinden şimdiye dek bir şey almadım. Aliexpress'ten de ilk denememi 29 Mayıs'ta 3 dolarlık bir tişörtle yaptım. 19 Haziran'da elimdeydi. Çok şirin ayakkabılar buldum. Şimdi de onlardan bir çift alacağım. Kargo takip koduyla da önce china air mail mi ne o kargoyu takip ediyorsun, sonra ptt kargoya teslim ediyorlar, ardından da onu takip edebiliyorsun. Ben çok sevdim bu olayı. Zaten Trendyol Markafoni zıkkımları yurtiçinde olmalarına rağmen kampanya sona ermedi ayağına ürünleri bir kaç haftada ancak gönderiyorlar

      Sil
    2. ayakkabı için bir numara büyük alın diyolar çinlilerin ayakları küçük olduğundan kalıpları da küçükmüş aklında bulunsun :)

      Sil
  2. peki 4 numara bir ayakkabı türkiye için kaç numaraya denk geliyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkiye, Avrupa ayakkabı numaralarını kullanıyor. Aliexpress ise ABD numaralarını. 4 numara bizde 34'e denk geliyor. Benim ayağım 37. Bir kaç kez ayakkabı aldım. 6,5 numara aldım. Alışveriş yaparken numara seçimlerinde ABD numaralarını gösteriyorlar ama aldığım ayakkabıların altında 37 yazıyor.

      Sil
  3. abla peki tişört bedeni nasıl olmalı normalde s yada m giyorum kararsız kaldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bedenler standart. Burada ne giyiyorsan o. Zaten burada aldıklarımız da oradan gelmiyor mu?

      Sil
    2. çok saol :) ayakkabıda öyle bi problem olunca acaba tişört demi öylee diye düşündüm

      Sil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benim gibi malgöz olmayın

Allahını seven üstüme çanta atsın!! (İmza: Bütün kadınlar)