Kendi kendine gelin güvey olmak

Bugün biz öğretmenler için okul döneminin son günüydü. Sabah okula gittim. Kadın öğretmenler odasının kapısından girerken her sabah olduğu gibi arkadaşlara, ''Gut mornik kılasss!!'' diyerek şuh kahkahamla geldiğimi belli ettim. 

Girer girmez hocaaanımlar: '' koş kız gazeteye bak. Resmen seni haber yapmışlar'' diyerek elime gazeteyi uzattılar. 

Haber bu: 
http://www.milliyet.com.tr/damatsiz-dugun-yapti--gundem-1903445/

Okumaya üşenenler için yazayım hemen. İzmit'te 38 yaşında Coğrafya öğretmeni, adını unuttum, gelinlik giyerek düğün yapmış. Giydiği gelinlik de tam benim tarzım, yaptığı faaliyet de tam benim tarzım. 

Dahası, bu arkadaş paraya kıymış. Ben kıyamayıp geçen yıl kuzenimi göz kalemiyle sakal bıyık çizerek damat yapmış ve gelinliğe benzer ekru abiye elbisem ve kafama taktığım dantel perdemle kendimi de gelin yapmıştım. Eğlenmiştik kendi çapımızda.

Ben de bu kafada olduğumdan belli, bu arkadaşın yaptığı bana tuhaf gelmedi. Bilakis, eğlenceli ve esprili geldi. Ancak, haberin altına yurdum denyolarının yaptığı yorumlar midemi bulandırdı.

Neys, sıkıldım. Zevzekler.

Yorumlar

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benim gibi malgöz olmayın

Allahını seven üstüme çanta atsın!! (İmza: Bütün kadınlar)