BeYeNdiM :D



Türkçe okuma yazmayı öğrenemeyen zevzeklere bir gönderme yapayım başlıkta dedim ama kendimden soğudum yaaa!!

Geçen ay mı önceki ay mı ne hatırlamıyorum, Ankara'ya arkadaşıma gitmiştim. Acity'de dibek kahvesi diye bir şey içirmişti bana. O gün bugündür onun sarhoşluğu etkisindeyim. Çok sevdim diyorum yani. 

Adana'da yok diye biliyorum. Aslında yeterince araştırmış da değilim. Benim evin yakınlarındaki zengin muhit cafelerinde yok en azından. Faaakir yerlere de ben gitmem. 
Sordum soruşturdum. Şunu buldum bir kuruyemişçide. Dibek kahvesi diyemeyiz buna ama benziyor biraz.

Yumuşak bir tadı var. Benim gibi espresso içemeyenler, nescafe 3ü 1 aradaya 4 şeker atanlar için birebir diyeyim. 





Ankara'dan bana hizmet etmeye gelen arkadaşım Emsiz Enik'le içtik. Sağ olsun. 

Oruç tutanların Allah orucunu peygamber efendimizin orucu gibi kabul etsin. Beni de Allah affetsin..

Yorumlar

  1. Türkçemiz dimi maalesef katlediliyor:( Hiç duymamıştım A City de dibek kahvesi olduğunu, hangi kafeymiş merak ettim doğrusu,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acity'ye ilk kez gittiğimden hatırlamıyorum adını ama yemek alanında, köşede küçük bir kahve dükkanı. Şu servisi bakır fincan setiyle yapanlardan

      Sil
  2. Bulalım efenim dibek kahvesini, içelim elbet.. Kahve severler için güzel haber :)
    Yalnız, sehpanıza bayıldım. Yoksa tekerleklerinden dolayı servis mi demeliyim? Çok doğal çok hoş :)
    Çiçekler, fincanlar, tepsi de çok uyumlu. Dekorasyonda zevk sahibi olmak başka şey tabii.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dae, kütüğümü çalıştığım köyden getirdim. Tekerlekleri Koçtaş'tan aldım, markajlar kütüğe monte ettim. Bu kütük sehpadan mudo vb mağazalarda var. Kimbilir ne kadardır, hayal bile edemedim. Fakir çocuğu olunca mecburen garanti meslek diye öğretmen oldum ama babamın parası olaydı dekorasyonla ilgili bir okul okumak ve bu işlerle ömür geçirmek isterdim. Residence'ımla ilgili tavsiye ve eleştirilere fena halde açığım. Teşekkürler

      Sil
    2. Hazır aldığınızı düşünmüştüm, çok başarılı bir çalışma olmuş, çok yaratıcı :) İleride arzu ettiğiniz alanda eğitim alabilirsiniz. Bende dekorasyon yeteneği fazla gelişmemiş diye düşünüyorum. Renkleri, desenleri birbirine uyduramam. Evim çok basittir, koltuklar, mobilyalar ve olan birkaç halı kum rengi ve türevleri. Minimalist. Sehpanızı o sebeple çok beğendim çünkü tabiattaki gibi ve çok sade. Perdelerim krem rengi ve çok yalın. Duvarlara çivi çakmam, bir şey asmadım da. Eşyalara fazla para vermedim. Moda, makyaj ve dekorasyonda Coco Chanel'in sözünü beğenirim: "Hiçbir şey ekleme, hep çıkar. En sade en güzeldir."

      Sil
    3. "Markajlar" değil "matkapla" yazacaktım, dokunmatik ekran sorunsalı. Baktım evli arkadaşlarımın evinde birer KÜTÜK var, bende neden olmasın dedim. Hem benimkisi gaz çıkarmıyor, geğirmiyor ve futboldan hiç haz etmiyor. Coco Chanel'in sözü kulağa oldukça mantıklı gelse de ben giyim kuşamda da evimin giyimi kuşamında da çingenelikten yanayım. Daha çok renk, daha karışık, daha göz yorucu, daha genç ve eğlenceli.. Ama tabi ki her Türk kadını gibi ben de makyaj yaptığımı inkar edip doğallıktan yanayım yalanını söyleyeceğim. Makyaj mı, o da ne?

      Sil
  3. "Kütük" yorumu güzeldi :D Ya işte renk uyduramadığımdan her şey tek renk.. E, makyaj var tabii de müzikhol şarkıcısı ya da tavuskuşu gibi diil :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

İrem Çağıl

Entel Görünümlü Zengin Koca Avcısı