Öğretmeniniz Uyarıyor!

Titan saadet zincirini, Amway'i falan hatırlayanlar birazdan bahsedeceğim oluşum hakkında az çok fikir sahibidirler.

Bir arkadaşınız, kuaförünüz, eski komşunuz, arkadaşınızın arkadaşı sizi arayıp, size müthiş bir iş teklifinde bulunacağını, telefonda anlatamayacağını söyleyerek sizi izbe bir cafeye davet ederse gitmeyin.

Ha tecavüze falan da uğrayabilirsiniz Allah korusun da bu daha ziyade götü başı kaptırmak diyelim.

Mega Holding adında bir oluşuma 2000 lira vererek üye olmanız için size aptalca kişisel gelişim klişelerinden oluşan bir sunum yapacaklardır. Kanmayınız.

Dilleri sivridir diye sevilmeyen ekşi sözlük yazarları sayesinde öğrendim ben de ne bok olduğunu. Bir Adana'dan, bir de Mersin'den bir arkadaştan duymuştum şu çok gizli çok özel toplantıları. 

Lütfen yemeyin, yutmayın.

Malum holdingi önce Google'da sonra Ekşisözlük'te araştırın. 

Neden bahsettiğimi bir umut anlarsınız..

Herkese alınteriyle kazanılmış bir hayat diliyorum. İyi geceler blog arkadaşlarım..

Yorumlar

  1. bu tür şeylere inanan var mı acaba??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazık ki, gelecekten umudu zayıf olan 18-25 yaş arası gençlerin pek çoğu inanıyor. O katılım ücreti olan 2000 lirayı bulmak için yırtınanları duydum. Etrafımdakileri uyarıyorum. siz de uyarın lütfen

      Sil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benim gibi malgöz olmayın

Taklitçi Geldi Haaaanııııımmm