Kayıtlar

Ağustos, 2014 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

Pipi Stüdyosu

Resim
Zengin kocası ya da zengin babası olanların alışveriş yapabildiği Bonvagon, Pip Studio satışı başladı diye mail atmış sağ olsun. Zengin kocası ya da zengin babası olanlar bilirler, bu marka Türkiye'de Beymen'de satılır. Beymen'e de zengin kocası ya da zengin babası olmayanların girmesi kanun hükmünde kararname ile yasaklanmıştır. Kupa fincan (mug), 78 liradan 62,5 liraya düşmüş. Zengin kocası ya da zengin babası olanlara müjdeler olsun. Kase, 215 liradan 172,90 liraya düşmüş. Zengin kocası ya da zengin babası olanlar hemen sepete atsın. 


Aynı kelime ve kelime grubunu (zengin koca ve zengin baba) defalarca kullanmaktan kaynaklı yaptığım anlatım bozukluklarıyla ve kıskançlıkla dolu yazımı burada bitirmek istiyorum. Çünkü hayata küsesim geldi mailimde şu iletiyi gördükten sonra:
''pip studio hem mutlu ediyor, hem de %20 indirimli''







Çok çirkinler ıyyyykkkkkk

Şiir Her Yerde

Resim
Bugün iki saatliğine elektrik kesilince, bilgisayar icat edilmeden önce iş bulamayan it taşlayan insanlar ne ile meşgul oluyordu acaba dedim. Ve hatırladım. Kitap okuyorlardı.  E benim de eşe dosta hava attığım dolu dolu üç kitaplığım var. Meğer yarısı öğrencilik yıllarımda okuduklarım, diğer yarısı da okulda tenefüslerde çocuklar ''Tuba hoca tenefüslerde kitap okuyor, demek ki her zaman kitap okuyor'' desinler diye okuduklarımmış. Bir suçluluk duygusu enine boyuna bedenimi kapladı. Okumaya ani bir giriş yaparsam bırakmam da ani olur korkusuyla hafiften, yani şiir kitaplarından başladım. Nasılsa şiir kitaplarında ortadan başladın, yarıda bıraktın, sıkıldın bıraktın gibi şeyler sorun olmuyor. Şiir kitapları sahibine kızmıyor. Hem hepsini daha önce defalarca okumuş olmanın verdiği rahatlıkla bazı mısraları gözümü kapatarak okudum. Bu da oldukça rahatlatıcı. Yahu en azından Youtube'dan hafif bir fon müziği açsam keşke elektrik gelse de dedim ama yine de teknolojiden ko…

Sapıklar üremesin lütfen

Resim
Yahu ben Game of Thrones izliyordum. Ne oldu da Durex'in Facebook sayfasına girdim, girmez olaydım bir kez daha böyle sikik memlekete çocuk getirmekten korktum. Gerçi Durex'in amacı da bu ya. O da ironisi olsun.

Neyse, Game of Thrones'u izlerken baktım sehpanın üstündeki cipsim bitmiş, içim de yanmış. Diziyi durdurayım da bir kavun kesip geleyim dedim. 

Salyaları akıta akıta oturmadan kavunu yemeye başladım ki, Facebook haber kaynağıma şu sayfayı beğenin bu sayfayı beğenin diye bağıran reklamlardan biri düşmüş. Durex reklamı. Ha bunda ilginç bir şey yok.  Korunun tabi herkes korunsun. Herkes korunsun ki Durex'in paylaştığı resimlerin altına yorum yapan mikroorganizmalar amipler üreyip çoğalmasın. 

Yahu Türk milletinden başka millet tanıdığımdam değil de bir millet bu kadar mı aç olur, anlamadım gitti. Yorumlara bir kopuyorum, bir hırlıyorum, bir sövüyorum. 

Babaları prezervatifi bilse iyiymiş tiplerin yorumlarına bakıyorum, yorumu ilgimi çekenlerin profillerini açıp inceli…

Neden illa ki zengin koca?

Resim

Banane banane onu alma beni al

Resim
Çok boş bir insan olduğumdan mütevellit, az önce bunları düşündüm.  Düşündükçe çılgına döndüm. Sonra lisedeyken dilime pelesenk olan Emrah şarkısı hatırladım: ''düşündükçe çılgına dönüyorum, sana yabancı bir elin dokunuşunu'' Sonra kendime ''salak salak konuşma be'' dedim. Sonra Elele dergisinin internet sitesine baktım, burcum Kova'nın muhteşem özelliklerini okuyayım da özgüvenim yerine gelsin dedim. Şunu gördüm iyice dellendim:
Kova kadınının evlilikte uyumlu olduğu burçlar: İkizler, Yengeç, Terazi
Sekste uyumlu olduğu burçlar: Yengeç, Başak, Akrep, Kova
Kısacası adamlar diyor ki, Sevgili Kova kadını, Ahmet'le evlen ama Mehmet'le yat. Tövbe tövbe. 



Residence'ımın girişini göstermeyi unutmuşum size

Resim

Yeni fincanım eh idare eder

Resim