Banane banane onu alma beni al



















Bazen sadece hayal kurarsın..






















Çok boş bir insan olduğumdan mütevellit, az önce bunları düşündüm. 
Düşündükçe çılgına döndüm.
Sonra lisedeyken dilime pelesenk olan Emrah şarkısı hatırladım: ''düşündükçe çılgına dönüyorum, sana yabancı bir elin dokunuşunu''
Sonra kendime ''salak salak konuşma be'' dedim.
Sonra Elele dergisinin internet sitesine baktım, burcum Kova'nın muhteşem özelliklerini okuyayım da özgüvenim yerine gelsin dedim. Şunu gördüm iyice dellendim:

Kova kadınının evlilikte uyumlu olduğu burçlar: İkizler, Yengeç, Terazi

Sekste uyumlu olduğu burçlar: Yengeç, Başak, Akrep, Kova

Kısacası adamlar diyor ki, Sevgili Kova kadını, Ahmet'le evlen ama Mehmet'le yat. Tövbe tövbe. 




Yorumlar

  1. evlilik cüzdanı eskimiş dikkatini çekti mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anaaa!! Evet, yeni moda mı ki?

      Sil
    2. ya... ünlüler arasında yeni trend: eskitmeli evlilik cüzdanı :)
      hatun yeni boşanmış ya israf olmasın diye onu mu kullandı acaba

      Sil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benim gibi malgöz olmayın

Allahını seven üstüme çanta atsın!! (İmza: Bütün kadınlar)