Neden illa ki zengin koca?

Oo yaşasın o zaman. En büyük korkularımı yenene dek 
evlenmeme gerek kalmadı.

En büyük korkularım:

Balayına kredi çekip çıkmak, 

anam gibi ömür boyu kiralarda sürünmek,

krediyle araba alıp benzini maaşımın eksi hesabıyla 
almak, 

kocamın maaşıma güvenerek yaşaması,

kocamın maaş kartımı istemesi, 

kocamın hesaplarımı kontrol etmesi, 

kocamın ayakkabı mağazası mı açacaksın diye sorması, 

elalemin çocuk ne zaman diye sorması, 

kocamın kredi çekeriz birimizin maaşını krediye yatırıp 

diğerini yeriz demesi, 

düğünde takılan altınları harcamak zorunda kalmak 
(torunlarıma saklayacağım belki allah allah kime ne), 

maaşta eksi hesap kullanmak, 

kredi kartı aylık ödememin maaşımın %10'undan fazla 
olması, 

herhangi bir sebepten ötürü kredi çekmek, 

anne/bana/kaynana/kayınbaba vs.ye maddi olarak 

muhtaç olmak, 

onlardan borç istemek zorunda kalmak, 

arkadaşlarıma düğünlerinde keyfimce altın takamayıp 
çeyrek altın ne kadar acaba yeaaaaa demek,

yıllarca kır düğünü hayali kurup Adana Gönül Düğün 
Salonu'nda evlenmek, 

düğün pastamın göstermelik sahte pasta olup 

misafirlere mutfaktan başka pasta servisi yapılması,

düğünüme Karaşimşek dışında herhangi bir akrabamın 
gelmesi, 

pasaportumun sayfalarının kalbim kadar temiz kalması, 

kocamın bana çiçek/hediye almak için zorunlu hissedip 
özel günleri beklemesi, 

benim de senede bir gelen çiçekle, 
10 senede bir gelen ucuz sonsuzluk işaretli kolyenin resmini Face'e atmam, 

çocuğuma hayallerimdeki odayı yapamamak, 

çocuk doğurunca ona bakmak yerine işe gitmek zorunda kalmak.. 

Ve şu an aklıma gelmeyen bir sürü şey daha

Yorumlar

  1. konuya biraz uzak kaldım sanırım evli misin değil misin anlayamadım :) ama bence evliliğin yaşı yok, kimseye de aldırmamak gerek, insanların saçma sapan sorularına da ezik ezik değil kendine güvenerek sert cevaplar verme gerek ki daha sormasınlar ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bekarım Merve. Asla dediklerimiz başımıza geldiğine göre bundan sonra millete: ''Asla zengin biriyle evlenmem. Davul bile dengi dengine'' diyeceğim

      Sil
  2. valla insanın kocayı boşayıp oğlanı da eline verip gönderesi geliyor bloguna baktıkça :)
    benim de bekarkene böyle hayallerim vardı ama çok faaakir bir devlet memuruydum ve apamamıştım. sonra iş değişikliğiyle maaşım 3 e katlandı ve hah dedim tam yaparım, bu sefer de evlendik işte..
    şimdi çok "standart" bir evim var. hani süslü püslü değil de beyaz ve yeni eşyalar..
    aklım hep seninki gibi bir evde valla :)
    evlenip napcan kızım yaşa hayatını ;)
    Ayşe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa madem artık zenginsin, değiştirsene o tipik gelin evi dizaynını. Kocan zenginse boşayacak olursan haberim olsun. Kadın eli değmiş erkek istiyorum. Anasının koynundan çıkmış sümüklüleri eğitmekle ömrümü harcayamam.

      Sil
    2. zenginlik değil yahu. devlet memuru maaşı kuş kadar olduğundan normale döndü :)
      ama en azından bişeyler yapabilirdim. şimdi karı koca eşşek gibi çalışıp ev borcu ödüyoruz.. hem çok bilen bir kocam var modern eşya yanlısı(!)
      ne o zengin ne de aile ortaklığımız :)
      ben de aynı şeyi düşünüyordum ve kadın eli değmiş bi koca buldum.. lakin bunun kötü yönleri daha fazla.
      hiçbir şeye eyvallahı yok valla. sıkıntı görünce hemen kaçıyor..
      iki ucu bklu değmek gibi bu işler. sümüklüyü eğitmekle çokbilmişe katlanmak arasında erkek var mı ola?
      varsa da beni bulmadı, bence seni de bulmaz :)
      velhasıl seversen birgün, o zaman önemsizleşir her şey :)

      Sil
  3. Bu arada sık sık bakıyorum ama çok az yazıyorsun
    bence daha sık yazmalısın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de bir Residence'ta yaşasaydın senin de misafirin eksik olmazdı ve ancak bu kadar yazmaya fırsat bulabilirdin. Ama biraz daha yırtacağım götümü. Beğendiysen çok süper o zaman :)

      Sil
    2. nasıl buldum blogunu bilmiyorum ama epeydir bakıyorum, sık kullanılanlara ekledim.
      gençliğimi görüyorum sende dermişim :P
      (sanırım 87lisin, ben de 85li olarak yaşlı sayılırım)
      hatta arkadaşlarıma bile tavsiye ettim, reklamını yaptım yani..

      Sil
    3. Gençliğini değil de bekarlığını görüyorsundur belki. İnsan evliyse 20 yaşındayken bile 30 yaşındaki bekar bir kadına göre daha yaşlı hisseder kendini. Arkadaşlarına söyle bana zengin koca bulmanın formüllerini öğretsinler ;)

      Sil
  4. Bu ogretmenlerde neden zengin koca takıntısı var çözemedim gitti yaa umutlarini kirmak istemem ama zengin adamlar zengin kadınlarla evleniyor artik eskidendi zengin oglan fakir kiz...bir de herkesin sosyal cevresi belli iken elini atsan zengin adama carpmaz be ablasi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öğretmenlerde zengin koca takıntısı mı var? 4 Yıllık öğretmenim, benim gibi zengin koca meraklısını hiç görmedim. Ve bu huyum yüzünden kınanıyor ve yadırganıyorum. Haklısın Ceren ama bekarlığımdaki standartlarımda yaşayacaksam evlenmek için de bir sebep göremiyorum. Hele de beni öğretmen olduğum için isteyen öğretmen/mühendis kesimiyle hiç mi hiç.. Hem istediğim zengin koca türk filmlerindeki gibi yalılarda yaşamıyor. Beni kiradan kurtarıp altıma 30 bin liralık bir araba çekecek kadar zengin olsun. İstediğim şeyin uçlarda olduğunu düşünmüyorum. Ama karşıma çıkanlar hep ''Kredi çekip ev alalım birimizin maaşını krediye verir, diğerimizinkini yeriz'' diyen tiplerdi. Salak erkeklerin çorap kokusunu çekeceksem en azından buna değmeli.

      Sil
    2. sen bu açıksözlülükle daha çook evde kalırsın gibime geliyor :)
      erkek milleti o biçim işte. senin maaşını alinden alıp 3 kuruş harçlık vermesin de sana :P

      Sil
  5. 'Kocan kadar konuş' kitabını okuduğumda hiç bir kitap beni kahkahalara boğmamıştı :)kahramanı 'Efsun' na hayran kalmıştım hala gülerim hatırladıkça :) ha konuyu nereyemi bağlayacağım sende efsunu gördüm, farklı ve komik kızsın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne tesadüf. En son okuduğum kitap Kocan Kadar Konuş

      Sil
  6. Sonuna kadar arkandayim! Sonunda benim gibi dusunen birini buldum. Bloguma beklerim

    YanıtlaSil
  7. Sonuna kadar arkandayim! Sonunda benim gibi dusunen birini buldum. Bloguma beklerim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benim gibi malgöz olmayın

Allahını seven üstüme çanta atsın!! (İmza: Bütün kadınlar)