Sapıklar üremesin lütfen

Yahu ben Game of Thrones izliyordum. Ne oldu da Durex'in Facebook sayfasına girdim, girmez olaydım bir kez daha böyle sikik memlekete çocuk getirmekten korktum. Gerçi Durex'in amacı da bu ya. O da ironisi olsun.

Neyse, Game of Thrones'u izlerken baktım sehpanın üstündeki cipsim bitmiş, içim de yanmış. Diziyi durdurayım da bir kavun kesip geleyim dedim. 

Salyaları akıta akıta oturmadan kavunu yemeye başladım ki, Facebook haber kaynağıma şu sayfayı beğenin bu sayfayı beğenin diye bağıran reklamlardan biri düşmüş. Durex reklamı. Ha bunda ilginç bir şey yok.  Korunun tabi herkes korunsun. Herkes korunsun ki Durex'in paylaştığı resimlerin altına yorum yapan mikroorganizmalar amipler üreyip çoğalmasın. 

Yahu Türk milletinden başka millet tanıdığımdam değil de bir millet bu kadar mı aç olur, anlamadım gitti. Yorumlara bir kopuyorum, bir hırlıyorum, bir sövüyorum. 

Babaları prezervatifi bilse iyiymiş tiplerin yorumlarına bakıyorum, yorumu ilgimi çekenlerin profillerini açıp inceliyorum. Başımı alıp nerelere gitsem diyorum.

Aklıma Esra Ceyhan'la A'dan Z'ye programına telefonla bağlanan adam geliyor:

''Bakın bir eşek sıpasıdır, düşünebiliyor musunuz eşek sıpası yaa! Adam gidiyor onu, neyse o konuya girmeyelim. Bir tavuk bile tavuk, bir tavuk bile cinsel tacize uğrayabilir mi? Yediğimiz tavuk, uğrayamaz değil mi? Ben bunları gözlerimle gördüm. Yeminle söylüyorum size. Bunun suçlusu bakanlarımıza söyledik. Malatya'yı biliyor musunuz? Orada genel ev yok. Nüfusu kaç biliyor musunuz? 2 milyonun üstünde. Oranın gençleri vardır. Ve o gençlerin gideceği herhangi bir yer yoktur. Siz yanınızda eşinizle gezerken sizin yanınızdaki eşinize oradaki gençler, herhangi bir orgazm yaşamamış insanlar naparlar, naparlar biliyor musunuz? '' (Adam TV aracılığıyla devlet büyüklerine sesleniyor, Malatya'ya genelev açmazsanız tavuklar telef olacak diyor''

Hatırladınız mı bu konuşmayı? :) Bir kaç yıl önce Youtube'da izlemiştim. Siz de izleyin noolur. Tamam, Malatya'da genelev yokmuş öğrendik de Durex vb. Facebook sayfalarına yorumlar yazanların hepsi mi Malatyalı Allahınızı severseniz?




Neyse, nerede kalmıştım? Adamlar prezervatiflerini tanıtıcı reklam resimleri paylaşmışlar. Bey amcanın biri altına yorum yazmış: 

''Bence bu sektördeki tüm vergi yükü kalkmalı. Milletimize uygun fiyatlarla satış yapılmalı''

:D Tipitip amcanın profil resmi çok ilgimi çekti, girip bakayım dedim. Adam Facebook'u açtığından beri hemen her gün durumuna ''Hey millet, good night millet, Hello millet, Slm millet'' yazmış. Ve ne bir beğeni, ne de bir yorum var. Sadece gözlerinden oluşan bir fotoğrafı kapak resmi yapmış, iki kişi beğenmiş. İkisi de soyadı -ova ile biten iki hatun. (Tabi her soyadı -ova ile biteni Maria Sharapova zannetmeyin)



Bir başka tipitip dede ise, aynı firmanın başka bir resminin altına ''ayıp olmaz öyle cıblak'' yazmış. Vah dedeciğiiiim dedeye sahip çıkalım dedim ve profiline girdim. Girmez olaydım, dedenin beğendiği sayfalar: Bakire Kızlar, Türbanlı Kızlar.. Bir la havle çekip oradan da çıktım. 

Bu kez genç bir tip şu yorumu yapmış: ''Seks sabaha kadar durmak yok uyku yok seks var zevk suyu var içmek gerek kaynağı bulup'' Tabi bu arkadaşın da profilini merak ettim, baktım. Beyefendinin profil resminde ''anam babam sana feda olsun ya resulallah'' yazıyor. Duvarına baktım her gün en az bir hadis paylaşmış, her cuma hayırlı cumalar iletileri de cabası. 

Oy daha bunlar gibi binlercesi.. Facebook'ta paylaşılan yazı ve resimlere değil, altına yapılan yorumlara bakın, ne demek istediğimi anlayacaksınız. 

Umarım şu zekasını siktiklerim Durex sayfasından biraz feyz alır da üreyip türemezler, ocaklardan ırak. Allah afatından esirgesin. 













Yorumlar

  1. Haha gece gece gülümsedim!! Ne derler allah akıl fikir versin.. E bu ülkenin bakanı her cuma google yazıp çakıyorum bi hadis makara kukara yapıyorum demedi! Bu nedenle vatandaşa çok görmemek lazım.. Eğitim şart!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir öğretmen olarak konuşuyorum! Ben bunları eğitebilecek kapasitede değilim. Tayyip bu heriflere kömür gözlü sevgili ya da en olmadı şişme kadın dağıtsın

      Sil
  2. Süper caps'li bi yazı olmuş, ben de sabah sabah gülümsedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha çok gülmek istiyorsan Facebook'taki güzellik/cinsel sağlık vs. rünlerinin sayfalarına bir uğra.

      Sil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

İrem Çağıl

Entel Görünümlü Zengin Koca Avcısı