İngilizce Öğretmeni tobeornottobe

Yazmayalı uzun zaman olmuş. 1 Eylül'de okul başladı, 15 Eylül'de de çocuklar. O kadar yoğundum ki, internete girmeye vaktim olmadı. (Kendi de inanmadı)



Evet, 1 Eylül'de okul başladı ama biliyorsunuz biz öğretmenler yata yata maaş aldığımız için boş işlere ayıracak bolca vaktimiz oluyor. 

Residence'ımın resimleri paylaşa paylaşa bittiğine göre blogda yazacak bir şeyim de kalmadı. Hayatım dört dörtlük olduğu için burada oturup kimsenin kafasını sikecek bir konu da bulamıyorum.  Dün terziye gittim ucuz diye aldığım, üstüme 2 beden büyük elbiseyi daralttırmaya. Kadın beni 2,5 saat oturtup görümcelerinin ve eltilerinin dedikodusunu yaptı. Hayır, yapsın bir şey demiyorum, onun da içini boşaltmaya ihtiyacı var. Ortamlarda en çok saçmalayan insanı bile can kulağıyla dinlememle tanınırım. Lakin, kadının her cümlesinin ardından, ''Haksız mıyım ama?'' diye sorup benden onay beklemesi tırnaklarımla avucuma derin izler bırakmama sebep oldu. Benim kadar sabırlısını görmedim. Herkesi dinliyorum, herkese hak veriyorum, herkesin gazını alıyorum. Karşılığında ne bekliyorum? Hiç bir şey. Ben onlara bir şeyimi anlatmıyorum. Ne gereği var canım sıkılırlar diyorum. Neyse kadın baktı ben susuyorum, benim ilgilendiğim alanlara getirmeye çalıştı konuyu. Yabancı diziler.. Neyse bir iki tavsiye vereyim dedim Breaking Bad'di, Game of Thrones'tu. Tabi bu tarz karılar sadece kafa sikmeye alışkın oldukları için dinlemeyi bilmezler. (Bu sebeptendir ki, 4 yıldır okulda çocuklara dinlemeyi öğretmeye çalışıyorum, İngilizce 2. planda) Tabi zort diye lafımı böldü. ''Fringe diye bir dizi varmış. Fringe ne demek?'' dedi. ''Bilmiyorum'' dedim. Demez olaydım, çaktırmadan telefondan google yapaydım. Karı şok geçirdi. ''Nasıl İngilizce öğretmenisin? Nasıl İngilizce kelimeyi bilmezsin?'' vik vik vik vik

Hiç savunmadım kendimi, ''Google'dan bak, öğrenince elbiseyi almaya geldiğimde bana da söyle, ikimiz de yeni bir kelime öğrenmiş oluruz'' dedim. 

Ne mallar var yahu. E bir de her gördüğü yabancı kelimeyi İngilizce sanıp soranlar da var tabi. Ulan yıl olmuş 2014, açıp Google'dan baksanıza kereviz kafalar.
 

Yorumlar

  1. sen gene iyisin bana maille kelime soran olmuştu. yani bilgisayardasın madem aç bak di mi bana sorana kadar. bi de ödevmiş gibi bakıp da cevapladıydım. slak kafam ya. beni mi sınıyodu artık ezik aklınca.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benim gibi malgöz olmayın

Taklitçi Geldi Haaaanııııımmm