Allah'ı boşverin, çocuğunuza tapın

Dün eczanede 4. sınıf çocuğunun, annesini İngilizce 

bilmediği için aşağıladığını ve kadının sanki bu normal 


bir şeymiş gülerek oğluşunun ağzına yemeği dayamak 


için peşinde dolaşmaya devam ettiğine şahit oldum. 

Sizin o elinde para, cep telefonu, tablet, oyun konsolu ile 


anneyi, babayı, komşu teyzeyi, öğretmeni aşağılayan 


saygısız, kibirli minyatürlerinizin öğretmeni olmadığım 


için şükrettim. 


Devam edin, saygısız veletlerinize en lüks doğum günü 


partilerini yapmaya, sünnet oldu diye yedi düvele düğün 


dernek kurmaya, sizinki komşunun çocuğundan daha 


yüksek not aldı diye komşunun kalbini kırmaya.. Ancak 


çocuğunuzun oyuncakları ve kırtasiye malzemeleri eve 


sığmamaya başladıktan sonra apartman görevlisinin de 


bir çocuğu olduğunu hatırlamaya devam edin...


''Elhamdülillah müslümanım'' demeye, çocuğunuzu kritik 


dönemi geçmeden bilumum enstrüman kurslarına 


götürürken, caminin önünden yüz çevirerek geçmeye 


devam edin.

Şükretmeyi ve sabretmeyi hiç öğretmeyin. Nasıl olsa 


sonsuza kadar onun Allah'ı sizsiniz, verirsiniz yer, içer, 


sıçar. Daha çok verirsiniz. Nasıl olsa asla o değirmenin 


suyu kesilmeyecek. Karı koca çalışıyorsunuz. Kimin 


için? 


Tabi ki o PUT gibi taptığınız kibirli yavrularınız için. En 


pahalı hediyeleri alın ki, okulunda ya da komşularında 


onları alamayacak olan arkadaşlarına daha güzel hava 


atsın.

Aa pardon unutmuşum, siz sizden daha fakirlerin olduğu 


apartmanda oturmaz, sizden daha fakirlerin olduğu 


okullara çocuğunuzu göndermezsiniz. Sizden daha 


zenginlerin olduğu yerlerde yaşasın hep kibir abidesi 


saygısız minyatürleriniz! Başka türlü nasıl ''Anneeeee 


Bertuğ'un Nike'ından istiyorummmm!!'' diye bağırabilir 


ki.. Siz Bertuğ'un Nike'ından alabilmek için karı koca 


gece gündüz çalışmaya devam edin. Çocuk kendi 


kendine terbiye de öğrenir, ahlak da.. Nasıl olsa hepsi 


çocuğu başınızdan savmak için eline tutuşturduğunuz 


cihazlarda mevcut. 


Beni bu gibi ne oldum delisi ana babalarla muhattap 


olmadığım bir köy okulunda çalıştıran Rabbime şükürler 


olsun.

Yorumlar

  1. Süpersiniz.Bir yakınımızın çocuğu kolejin anasınıfına gidiyor babaannesi ''Batu da ana sınıfına gidiyor''dedi.Batu hemen bie hışımla ÖZELL OKULA GİDİYORUM BENN dedi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İğrenç yaaa!! Çocuk yapmaktan soğudum. Bu ne terbiyesizliktir. Bu çocukları böyle tepesine çıkaran anne babalar kukla olmaya mahkumlar ne yazık ki

      Sil
  2. ben bir dersanede öğretmenim... veli toplantısında bu kategorideki çocukların velilerine verdim veriştirdim... rahatladım ama çocuklar açısından değişen bişey yok... ipin ucu kaçmış...
    köy okulunda çalışmanın huzurunu tatmıştım neyse ki... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa böyle çocuklarının kölesi gibiler ya midem bulanıyor, ne itici. Etrafta gördüklerime laf sokuyorum habire, çenemi tutamıyorum

      Sil
  3. tam konuyla cuk oturacak bir kitap
    http://www.ntvmsnbc.com/id/25222091/
    "tanr öldü" adı biraz sert geliyor ama muzipçe yazılmış. tanrı bir gün bir şekilde ölür ve boşlukta kalan insanlar çocuklarına tapmaya başlarlar..
    kesin okumalısın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Linkten çıkmadı ama adını araştırıp bulup okuyacağım mutlaka. Tanrı'nı ölmesine gerek yok ki. Tek yeteneği sevişmek olan embesiller halihazırda çocukları ağızlarına sıçsa '' yavrum ne de güzel sıçtın öyle gel bir daha yap da amcalar görsün'' diyecekler.

      Sil
  4. Eczanelerde insanlar kafayı mı üşütüyo kimyasal solumaktan ne! :) Ben de geçen sene eczanede garip bir olaya şahit oldum. Çocukla annesi eczaneye girdi. Küçük erkek çocuk tezgahtaki oyuncak benzeri ürünlerden istedi annesinden. Benim de ne modern görünüşlü aman ne hoş bayan diye gıptayla baktığım annesi hiç beklemediğim o anda çocuğun suratına koca bir şamar indirdi! Ben şok şok şok...! Yani çocuk abartılı bişeyler yapmış olsa tamam dayanamadı diyeceğim de, gayet sakin bir zamanda inen tokat beni baya şaşırtmıştı...:/ Eczaneli çocuklu olunca paylaşayım dedim :) Çocuk psikoloji konusu baya hassas gerçekten. Ailelerin çoook dikkatli olması lazım hâklisin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadın gibi psikopat olmasın kimse de çocuğunu azdırın tepesine çıkarmasın

      Sil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

İrem Çağıl

Eli yüzü düzgün öğretmen kız takip altında