Ev sahibinden erken kalkan misafirin dramı

Allahım noolur bana bir araba gönder katından. Şöyle benim gibi ufacık tefecik içi dolu turşucuk. Şöyle benim gibi az yiyip içen, benim gibi gazla çalışan.. Sıfır kilometre olsun benim gibi.. Benim gibi yves rocher koksun. Bagajına Koton, Bershka, English Home poşetlerim ve yedek kıyafetlerimle ayakkabılarım sığsın. Bir de meyvelerle cipslerim sığsa yeter. Allahım 5lerde 6larda gözüm yok. 1le başlayan ismi olsun. Allahım audi a1 olsun, sen hak etmedin daha dersen BMW 1 olsun.. Kimi kandırıyorsun sen, BMW daha pahalı dersen bu mütevazi garip tek maaşlı öğretmen kuluna citroen c1 ver allahım. Allahım en iyisini sen bilirsin, satarken para edecekse Hyundai i10 da olur. Peogeout (doğru mu yazdım?) 107 de olur allahım. Sen seç hangisini bana layık görüyorsan onu ver bana. Ama yalvarırım beni mercedesten inip topal eşeğe binen kullarından eyleme. 

Allahım bana bir araba ver ki misafirliğe gittiğimde yatıya kalmak zorunda kalmayayım. Residenceıma dönebileyim. Yatılı misafirlikte kalıp evsahibinden önce uyaranlardan eyleme beni yarabbim. 

Allahım izin ver yedi göbek sülalemizde en zengin kişi olduğum gibi arabası olan ilk kadın da olayım. Beni bugüne kadar fakirlikten zenginliğe yükseltip durduğun gibi otobüs ve trenden de otomobile yükselt allahım. Söz arabayı senin verdiğini hatırlayıp hep şükredeceğim .

Imza: kirada tek başına oturan tek maaşlı zengin ama masraflı bir kulun

Yorumlar

  1. Blogunu okuyorsa şanslısın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senden önce okuduğuna eminim. Çünkü araba alabilmem için bana bir yöntem öğretti. Coming soon..

      Sil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benim gibi malgöz olmayın

Allahını seven üstüme çanta atsın!! (İmza: Bütün kadınlar)