Aşkın Nur Yengi

 Kırılma, küsme sen yine bir şiir yaz 

Çok değil inan az kaldı az 


Bu kadar erken susma biraz bekle 


Ağlama, ağlama gül biraz






Ah sevgilim, sevgilim, ah sevgilim 
Ne olur beni düşün arada sırada an 


Ne olur beni göğsünde tut dokunmadan








Bir gün mutlaka ortaya çıkar bütün olanlar 

Sen sadece zaman kazanıyorsun 


Hadi git, hadi git 


Hadi kendini ellere ver 


Ne olursa olacak bitsin artık bitsin yeter








Ayrılmam, sarılırım hayallere 

Ayrılmam, sevişirim özleminle









Serserim benim 

Deli dolu sevgilim 


Kor gibi sıcak 


Ya da sular gibi serin 


Gelme uzak dur 


Korkuyorum çok

Çılgınlık bu

Halim yok







Bu kadar mağrur olma 

İnan sen olmasan bile 


Hayat devam eder, doğar güneş








Allah şahit yandım aşkına 

Allah şahit yıllarıma 


Yüreği sürmelim sürmelim sana 


Ağlasam inlesem ne fayda











Böyle mi sona erecekti 

Böyle parça parça mı olacaktı


Bu kadar yalan mı yaşandı her şey 


Hem sana hem bana yazık





Haydi güle güle git, uğurlar olsun 

Yolun bir yerinde elbet yorulursun. 


Kendimi saklıyorum, vakit gelince 


Sen beni bulursun.









Pişman değilim her şeye rağmen 

Seni sevdim seni çok sevdim 


Acı çektim denedim her şeyi 


Olmadı olmadı olmadı gitti







Yorumlar

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

İrem Çağıl

Entel Görünümlü Zengin Koca Avcısı