Öğretmen milletini de mimlediler. Olacağı buydu zaten

''Kafası karışık blog''çu Dilek'e bir anket yöneltilmiş. O da beni en hızlısından ama en afillisinden kanka ilan ettiği için bana yollamış. Böyle çabuk kaynaşan insanları severim. Neye tahammül edemem biliyor musunuz? Böyle mıy mıy mıy, 500üncü altın gününde 500üncü kısırı yerken hala ''Tuba'cığım ellerine sağlık. Zahmet etmişsin. Her şey çok güzel olmuş'' diyen uyuz tiplere. Yıllarca görüşürsün hani, samimiyette bir basamak ilerlemez bu tipler. Sahte salaklar. Ha bu arada bu sahteler genelde evlidir. 
Dünyadaki tek akrabam Karaşimşek görse yine: ''Abla, yine neye tahammül edemem biliyor musun? demişsin. Senin tahammül edebildiğin bir şey yok ki''

Neyse, canımın istediğine tahammül edemem, istediğine de hayran olurum. Size ne. Zeki insanlara hayranım. Bir zengin koca adayı istediği kadar zengin olsun, iyi espri yapamıyorsa, kendisiyle dalga geçemiyorsa, hızlı düşünüp hızlı cevap veremiyor ve verdiği cevaplarla karşıdakini göt edip bırakamıyorsa evlenmem. Yahşi evlenmirem evlenmirem el çekin benden. Evlenmek istiyormuş gibi konuşup durduğumun ve güya ''MİM'' adı altında yazdığım yazıya bir türlü giriş yapamadığımın farkındayım. 

Dilek de çok zeki bir hanım kızımız. Blog yazılarındaki ironiler, benzetmelerle dolu cümlelerinden bir bok anlamadığım için zeki olduğuna karar verdim. Boyu 174, onu anladım. O da zaten bilimsel bir ifade. Edebi bir yanı yok. 

Dilek'ten gelen sorular:

Soru 1: Kışın okumalık favori bir kitabın var mı?

Cevap 1: Yoooo... Evim ve House Beautiful dergileri sayılır mı?

Soru 2 : Kapağı mavi olan bir kitap?

Cevap 2: Bu sorunun bendeki cevabı da Sabahattin Ali/Kürk Mantolu Madonna. Onu da baştan sona okumadım. Elime kalemi aldım, rasgele sayfalar açtım. Şansıma gelen satırları okudum. Romantik bir hayranım bana o cümleleri söylüyormuşçasına heyecanlanıp altlarını çizdim. Kitap gökkuşağı gibi oldu. Tavsiyeye lüzum yok. Kürk Mantolu Madonna'yı sevmeyen yoktur.

Soru 3: Yılbaşı ağacında yıldız olarak kullanabileceğin bir kitap?

Cevap 3: Yılbaşı kutlaması ve gayrimüslimleri her türlü taklide karşıyım. Neye tahammül edemiyorum biliyor musunuz? Taklitçiliğe. Fakat burada yılbaşı ağacı bir metaforsa, diyebilirim ki benim unutulmaz kitabım Duygu Asena/Kadının Adı Yok'tur. 

Soru 4: Kış tatili için mükemmel olan kurgusal bir dünya?cevap 4: Biz öğretmenlere 15 günlük bir tatil vardı, malumunuz. Eşe dosta -pardon akrabalara diyecektim- onlar benim dostum falan olamaz, haber saldım güvercinim ablam aracılığıyla. ''Tuba İstanbul'a tatile gitti'' dedirttim. Adana'ya gelip veletleriyle Residence'ıma postu sermesin sinir bozucu akrabalar diye. Aslında 15 gün boyunca sadece yatak odası-mutfak-Koton-Mango-Zara-Migros-Bim turuna çıktım

Soru 5- Birlikte kış tatiline gideceğin bir kitap karakteri? 
Cevap 5- Ye, Dua et, Sev'deki Liz ile Bali'ye gitmek isterdim. 

Soru 6- Bu sene için listende olan kitaplar?
Cevap 6- Öyle bir şey yok. Dönüp dolaşıp Didem Madak'ın ve Turgut Uyar'ın şiir kitaplarını okurum. 

Soru 7- Favori tatil içeceğin, atıştırmalığın ve filmin?
Cevap 7- Nar-elma-havuç-portakal suyu karışımı sipariş edip hemen her gün içiyorum. Bana her gün tatil olduğundan gün ayırt etmiyorum. Yalnız artık sipariş vermeyip kendim almaya gideceğim, artan kadın cinayetlerinden ötürü meyve suyunu getiren garsonun bana bir şey yapmasından korkuyorum. 
Favori atıştırmalığım Campfire Marshmallows ve M&M's şekerlemeler. 
Favori filmim, film değil dizi Breaking Bad. (Çok özledim, keşke bitmeseydi)

Soru 8: Şu an okuduğun kitap hangisi?
Cevap 8: Harrold Robbins-Beni Asla Terk Etme

Yorumlar

  1. Anlaşılmayan benzetmelerimden ötürü zekayla taçlanmak pek hoş :D Cevapladığın için çok teşekkür ederim tam da tahmin ettiğim gibi bir mim olmuş :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benim gibi malgöz olmayın

Taklitçi Geldi Haaaanııııımmm