Kafası Karışık Blogger Dilek bana taktı.

Dilek, ben de seni seviyorum ve kendimi çok önemsediğim, kendimden bahsetmeye bayıldığım için tabi ki Mim'ini cevaplıyorum:

Eli yüzü düzgün öğretmen bir hanım kızın TOP 10'u:

1- Sessizlik
2- Evde yarı çıplak ve pespaye gezmek
3- Tuvalet ve banyonun kapısı açık halde ihtiyaçlarımı karşılamak
4- 90'lar Türkçe Pop şarkıları dinlemek
5- Tek başıma  balkonda moda/dekorasyon dergisi okuyup, Türk Kahvesi içmek
6- Çift kişilik yatağımda çarmıha gerilmiş İsa heykeli gibi yatmak
7- İstediğim saatte uyuyup, uyanmak
8- Evimi süslemek
9- İndirim kovalamak
10- Zengin olmak

Kimseyi mimlemiyorum. Canı isteyen ne seviyorsa yoruma yazabilir. 

Yorumlar

  1. Yaaa tamam tamam bir daha mim isteği yollamam sana :(( Ama var ya tam tahmin ettiğim gibi komik bir mim oldu bu! Ya nasıl takmam sana bu kadar komik şeyler çıkarken :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama hayatımda bana senden başka mim gönderen olmadı. Sonra biliyor musun? Biz küçükken çok fakirdik. Bir keresinde yerden çilek bulup yemiştim. İlkokuldan çıkınca Amerikan Lisesi'ni burslu kazanmıştım. Annem: ''Zengin çocukları seni ezer'' deyip beni göndermemişti. Bir de kıymalı makarna yemek için hep Kurban Bayramı'nı beklerdim. Biz kesemezdik de akrabalar et verirdi sağ olsunlar. Beni çağırırlardı ''Al bu payınızı annene götür'' diye. Utancımdan yırtık terliğime baka baka giderdim eve.

      Sil
    2. Ya tamam tamam tekrar mim yok sana :(( Baksana duygusal minvalde eziliyorum şu an :((( Buarada yazın seni kesinlikle bekliyorum Sakarya'ya!! Tanışmalıyım seninle Tuba!!!!!!!!!!!! Lanet olsun niye bir oğlum, kardeşim, kuzenim filan yok seni alaydım ona :(((

      Sil
    3. Lanet okuma, lanet okuma! Hiç üzülme, olsaydı da evlenmezdim. Çünkü ben sadece Adana'mdan biriyle evlenirim. Bu konu tartışmaya kapalı. Kendin bir mim uydur da bana yolla n'oolur.

      Sil
    4. Adana'ya damat verirdik ya :( :D Mim uydurmak iyi fikir dur azıcık çalışayım :D

      Sil
    5. ya bu top 10 daha süper olmuş Dilek ya :)))
      ilk beş sanırım benim için de geçerli. ama çifkişilik yatağım yok benim :(
      zengin olmak da istemem, paranın hayır getirdiği kimseyi görmedim.. ama çok güzel olmuş eliyüzüdüzgünpaspalöğretmen :))
      Tuba oğlumu sana verebilir miyim :P nüfusuna geçir adanalı olsun, kendin gibi yetiştir, yemek yapmayı da öğret ona :)
      (ayşe)

      Sil
    6. Ayşe, mutluluk veren diğer şeylere zaten sahipsen zenginlik neden mutluluk getirmesin ki? Parayla satın alınamayacak güzelliklere sahip olmayanlar içindir zenginliğin faydasızlığı. Ben şimdi kiranda oturmak yerine Adana'mda Seyhan Gölü kenarında büyük bir bahçe içinde tek katlı evimde otursam daha mı az mutlu olurdum? Çocuk bakmaya merakım olsa bugüne dek bir kaç kez çocuk yapma imkanım oluştu, emin ol yapardım. Ben sadece öpeyim, mıncıklayayım lütfen. Ama arasıra getir sevdirmeye. İçli köfte falan yaptırırım ben ona. Evlerinde kendi götlerini toplamadan iki erkek yeğenim bana geldiklerinde adeta bir Oktay usta, bir hizmetçi Katya oluyorlar. ;)

      Sil
    7. yok canıııım sen adananın en güzel yerinde ev sahibi ol, kurul stad gidi kocaman bahçene :)) bu elzem bi durum zaten :P
      ama para çok olunca milletin gözü kalıyo ondan mıdır nedir, o para hep yanında bela, musibet, huzursuzluk getiriyor. çok da zengin tanımıyom açıkçası ama bizim bi akraba var misal -miras neyim kalamayacak kadar uzak akraba- çok çok zenginler ama hep bi para lafı dolanıyor evlerinde. o kadar huzursuzlar, o kadar geçimsizler ki dışardan bakınca bi elleri yağda bi elleri balda. küçükken hep imrenirdim ama şimdiki aklımla asla o aileden biri olmak istemem.. evdeki huzur mutluluk budur :P
      yoksa paranın fazlası mı olur ayol?
      içli köfte deme bana ayyy mesaideyim ben yapılır mı bu bana?

      Sil
  2. Evde yarı çıplak ve pespaye gezmek benim favorim yaa :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de Adana yazını hayal et. :) saçlarım enseme değmesin diye samurai gibi topluyorum, en bol ve en kısa en ince varla yok arası penye elbisem üstümde, arasıra elimi ıslatıp ensemden aşağı su damlacıklarını kaydırıyorum. Biri beni görecek de rezil olacağım derdim yok çünkü çalan kapıyı hiç açmıyorum :)

      Sil
    2. Oh ne guzel kiskandim annrm evde yoksa boyle bir luksum var annrm evdeyse misafirden gecilmiyor

      Sil
    3. Ben zengin olduğum için tek başıma yaşıyorum. Darısı başına :D

      Sil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

İrem Çağıl

Entel Görünümlü Zengin Koca Avcısı