Kocişkomla köy kahvaltısı keyfi. Bu pazar da böyle



Hayatımda bir kez gelinlik giyeceğim diye kendini yeni yıl hediyesine çeviren, zengin sevgilisini ''Ayrılırım bak, görücülerim sırada bekliyor bak'' tehditleriyle kapatan, kocişkosuyla ne de güzel cilveleştiğini gözümüze sokan, insan ırkının tükenmemesi için gereken o son bebeği doğurmuş olmanın verdiği mağrur duruşla bebeğinin günde kaç kez sıçtığını İnstagram'da halka ilan eden, bacak kadar çocuğunu içindeki kibre alet ederek KADIN yapan, 5 taş + tek taşı ardı ardına aynı parmağa takınca en çok aşık olunan kadının kendisi olduğunu zanneden kadınlar.. Joffrey haklı vallahi: Anlayamayız.









Yorumlar

  1. evlendik evleneli 4 yıl oldu.. neyseki milleti dinleyip stüdyoda resim çektirmişim düğünümüzde. yoksa bir arada çekilmiş hiç fotoğrafımız olmazdı :)
    ne yani ben "kocişkom"la zart-zurt resim çektirip aleme ilan etmiyorum diye birbirmizi yeterince sevmiyor mu oluyoruz?
    aman Allahıııımmm evliliğim tehlikede sanırım :P

    YanıtlaSil
  2. Son resim süper :D Ya ben niye böyle çok sevdim senin bloğu ki? Ayrılamıyorum valla. Bütün postlara yorum yaparsam kızma :))) Daha önce olmadı hiç...
    Ben de anlamadım :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsine klavye kopana kadar yorum yap. Burada kendi kendime çalıp oynamaktan bıktım be

      Sil
    2. Yapeyyom o zaman :D Canın sıkıldıysa gel bana çay kahve iç

      Sil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

İrem Çağıl

Eli yüzü düzgün öğretmen kız takip altında