Öğretmen Dediğin Dersi Sevdirmeli. Yöntem kendisine kalmış :)

Kızlar, Bursa'da bir kız meslek lisesinde One Direction 
grubuna yeni üye adayı gibi duran, babyface, tıfıl bir '''''din 
kültürü öğretmeni'''', öğrencilerinin kendisine olan 
hayranlığıyla 
ünlü olmuş. Adına sayfalar açılmış. Bayaa bir beğeni almış. 
Fotoğraflarının altına yazılan yorumlara bakın. Gülmekten 
kusacaksınız grin emoticon

Yorumlardan örnekler:

Hocam islamiyetten daha hızlı yayildiniz
Gamzenin hocası var
Bir gülüşü var, sanırsın her ders din.
Sen gerçekten din hocasımısın yha amq adamı 

müslümanlıktan çıkarırsın yha
sevgilimi elimden aldın mk zalımın oglu
Hocam gamze olarak doğmuşsunuz
qamzelerini yidiğimin namaza başladm hocam
Hocam yapmayin hocam gunaha giriyosunuz hocam 

gamzeniz oluyum HOCAAAAAAM

saçını rampa yapan ilk ve tek din hocası
Bu benim hocam değil kocamdır
Ne abaza çıktınız La kızlar Cinsiyetimden Utandım Yemin 
ederim ki .
Şekiller paris modeller mekke
ateistim müslüman oldum sagolun hocam
Allahuekber ogrencilerin ruhuna fatiha.
Hocaya sahip cikalim...


Yorumlar

  1. Hahaha yorumlar cok komik ya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle tabi, daha da komikleri de var. Ama şaka bir yana. Öğretmenin Facebook'a öğrencilerini eklemesini ve onlara bu yorumları yazma cesaretini vermesini yanlış buluyorum.

      Sil
  2. hahaha bayildimmmmm, internetden diger fotograflarinada baktim, dersde cekilen fotografda resmen ünlü bir aktör gibi durmus, ben cagatay ulusoy un adini feriha koydumdaki dizideki stiline cok benzettim, masallah tü tü tü cok yakisikliymis cidden, yorumlarda ayri bir harika :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Affına sığınarak yazım kuralları konusunda hassas olduğumu belirteyim. ''internetden'' değil, ''internetten''; ''fotografda'' değil, ''fotoğrafta'' olacak. Ve ''yorumlarda'' değil, ''yorumlar da''; ''dersde'' değil ''derste'' olacak. Sahiden de Çağatay Ulusoy'a benziyor. Onun fazla gelişmemiş, minyon kalmış hali gibi.

      Sil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

İrem Çağıl

Eli yüzü düzgün öğretmen kız takip altında