Salonumda değişiklik yaptım















Yorumlar

  1. çok sıkıcı bir ev. pazar yeri gibi..

    YanıtlaSil
  2. Daha güzel olmuş o koltuk yeni yerinde :)

    YanıtlaSil
  3. Evet, oda daha düzenli oldu. Sığmayacağını düşünüp direk duvarın önüne koymuştum ilk aldığımda.

    YanıtlaSil
  4. Retro kanepene bayıldım 👌 tekli koltukları boyayalım mı ?

    YanıtlaSil
  5. bacım o mavi kitaplığı da boyayıver elin değerse,maşallah salonun mis gibi güle güle otur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kitaplık aslında kahverengiydi, bir salaklık anımda mavi oldu. Mudo'da beğendiğim ama pahalı olan şu büyük kitaplıklardan yaptıracağım marangoza. Bu elimdeki kitaplıkları öğrencilere vereceğim. Sevmiyorum bunları, o yüzden uğraşmayacağım

      Sil
  6. bacım o mavi kitaplığı da boyayıver elin değerse,maşallah salonun mis gibi güle güle otur

    YanıtlaSil
  7. yolum adanaya düşerse evini bulacam. o balkonda kahve içmek arzusundayım.
    tek şekerli olsun lütfen..

    YanıtlaSil
  8. Hacı şu tekli koltukları yüzletsen mi acaba? bakıyom bakıyom bi şey eksik :)
    kanepenin kumaşından ama şöyle koyu bir yeşil. eski havasını da bozmasın ama
    o koltuklarla ilgili kötü anılarım var. bir bayram gezmesinde komşunun koltuklarına yediğim baklavanın şerbetini dökmüştüm de annem çok bükmüştü kaba etlerimi :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) suç senin değil. Suç geç gelen teknolojinin. Bak mesela sarı kanepeme ne dökülürse dökülsün bulaşık süngerine bir damla cif damlatıp lekeye sürdüm mü eser kalmıyor. Çünkü şimdiki kumaşlar leke tutmuyor. Bir de mesela tekli koltuklarımın minderleri kendinden bağımsız olmasına rağmen fermuarlı kılıf sistemi olmadığından çıkarıp yıkayamıyorum. "Eski havasını bozmasın" lafını çok iyi dedin. Çünkü bu benim eskiyi bugüne taşırken önemsediğim bir şey. Ben istemez miyim ahşap kısımlarını eskitme buz mavisine boyatıp, kumaşlarını da her biri farklı renk olmak suretiyle kaplatayım? Mesela biri sarı kanepemin uzun kırlentleri var ya gri gibi, o renkte. Biri soluk bej, biri soluk lila falan. Soft mu diyorlar o renklere? Böyle ana renk değil de hani eskimiş gibi duran ara renkler. Böyle göze batmayan, göz yormayan.. Ama çok para istiyor döşemeciler. Daha gerekli önceliklerin var. Hoopp konu geldi mi yine zenginliğin ne kadar güzel bir şey olduğuna

      Sil
  9. evet para mühim şey..
    benim de hayalimdeki kitaplık-tv ünitesi konsepti için yüklü bir miktar paraya ihtiyacım var :)
    hakkaten ya döşemeciler de iyi para istiyor. gider yenisini alırsın. alırsn da dediğimiz gibi de olmaz..
    bence sen döşeme işine merak sar. bi arkadaşım o zımbalardan alıp annesinin koltuklarını döşemişti.
    çok da becerikli değildi de ha :)
    para yok, paralı koca yok, e ne duruyorsuuun? kendin yapsanaaaa kendin yapsanaaaaa

    beni çok çalıştırıyolar biliyon mu? beynim yandı sanırım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oymalı koltuklarım, oyyy cesaret edemem. Düz olsa neyse.

      Sil
  10. merhaba bir kaç önceki tavsiyem muhteşem olmuş öğretmen hanım :) güle güle oturun :) Bu arada benimde bir blogum var artık sizi de beklerim örtmenim :) http://bilgenurgulec.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benim gibi malgöz olmayın

Allahını seven üstüme çanta atsın!! (İmza: Bütün kadınlar)