Babet giymeyin artık


Kızlar, bu gönderimi 2.10 cm boyuyla dayak yemekten çekindiği için topuklu giymeyen Dilek'e armağan ediyorum. Haa, sorsanız rahat olmak istediği için babet giydiğini söyleyecektir. İnanmayın. ''Bu boyla topuklu giymiş utanmadan. Biz 120lik kızlara hakaret ediyor'' denmesin bütün derdi. 
Kadınız, süsü gösterişi seviyoruz. Elalemci olmasak, semt pazarına stilettoyla gideriz. Lakin serde o ne der bu ne der var, bütün gün bu gövdeyi taşıyamam ben var, ayağımı vuruyor var, topuklu ayakkabı sadece özel günler içindir var, ben topuklu giyemiyorum yeeeaaa var. Bir de her yere Nike Airmax spor ayakkabıyla giden cool tipler var, onlara yorum bile yapmıyorum. Allah'a havale ediyorum. Benim muhattabım, kadın gibi kadınlar. Erkek fatmalar değil.
Her şeyi elbette ben biliyorum. Sonracığıma ben modayı takip etmiyorum, moda beni takip ediyor. O yüzden, topuklu ayakkabıdan vazgeçmeyin diyorsam vazgeçmeyin. Benim gibi alçak topuklu ayakkabılar giyin. 












:) Ben de bazen babet giyiyorum.





Yorumlar

  1. Tuba allah iyiliğini versin kahkahalarla güldüm :D Kaldır şu fotoğrafı nazar olacak!!! Yahu vallahi billahi belim çok fena ağrıdığı için bir de ciddi ciddi gün sonunda ayaklarımı haşat ettiği için giyemiyorum topuklu :( Yoksa ooohoooo her yere giderdim zira HASTASIYIM TOPUK SESİNİN!!! Hee benim boyum 2 metrede de değil hani zaten :( :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Topuklu olup da babet giymiş hissi veren ayakkabılardan giyeceksin artık!

      Sil
    2. Tamam tamam dediğin gibi yapacağım. Hatta geleyim de birlikte alalım ne gerekliyse :D

      Sil
    3. E gel artık zahmet olmazsa

      Sil
    4. En yakın zamanda :D

      Sil
  2. "kahrolsun babetler! haydi topuklular tam yol, ileriii! " eğlenceli bir yazı olmuş ciden de:) ama ben kadın gibi kadın değilim hiç, muhatabın olmuyor muyum bu durumda :) olsun yaw, takipteyim yine de, bana da beklerim:)
    sevgiler
    Gamze
    littlefabien.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aah nerede o kadınların pantolon giymediği güzelim yıllar Ahhh! Teknoloji gelişti, ortalık Gamze gibi erkek fatmalarla doldu. Ahhh o kot pantolonu icat eden gâvurlar Ahhh!

      Sil
  3. Topuklu ayakkabılara bayılıyorum dünyanın en güzel şeyleri. Bazen böyle aşık oluyorum saatlerce bakıyorum. Gel gör ki onlar özel günden özel güne zorla giyiniyor. Birinci sebep ben erkek fatma kategorisine giriyorum sanırım babet bile giymem. yazın bunun sandaleti var toms u var ne gerek var. ikinci sebep ben yürüyemiyorum. yürümeyi becersem cidden çıkarmam. bende o dengede duramayan penguen görüntüsü yaratıyor. üçüncü sebebimse uzunum ne yazık kı. giyince bir kadınları geçtim erkeklerden bir kafa uzun oluyorum resmen :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yahu ben burada ayakkabılarımın ne kadar çok olduğuyla hava atmaya çalışırken senin uzun boylu olduğunu söylemen bütün havamı yerle bir etti. Biz küçükken çok fakirdik. Şimdi o yüzden böyle sonradan görme oldum. Bir de çok fakir olduğumuz için protein alamıyor ve yüzemiyor, basketbol falan oynayamıyordum. Yemim suyum da eklsik kalınca boyum uzamadı. :( İmza: Eli yüzü düzgün hanım hanımcık hem de İngilizce bilen ufak tefek bir öğretmencik.

      Sil
    2. Benim genler iyiydi :D Şansım ordan anne uzun baba uzun. Uzun olmaktan başka bir çarem yoktu. :D Ayakkabı sayısına gelirsek beni ezer geçersiin :D

      Sil
  4. ayakkabılarınızı bağış yapmak ister misiniz bağyan :)

    YanıtlaSil
  5. Babetleri ben de bi sevemedim ya. Ayakkabıların hepsi senin mi? :) Güle güle kullan. Sitene katıldım, bi kahveye beklerim... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayakkabıların hepsi ve orada görünmeyeleri benimmmm :)

      Sil
    2. Ayakkabıların hepsi ve daha fazlası benimmmmm. :)

      Sil
    3. Diğer yorumlarıma da bak yaaa :)

      Sil
  6. O nine west flamenco serisi favorim. Ama indirime girmesini beklerken, ben alamadan bitti. Sonra markafonide bilnemnerde vardı ama kredi kartim olmadigindan ordan da alamadim :( Güle gule giy..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlem, mailini aldım. Teşekkür ederim. Ama hayatımda Nine West ayakkabı alacak kadar param olmadı. Markafoni'ye düşenlerin de genelde 37 numarasını bulamıyordum. Tahminen Elle ayakkabımı Nine West sandın. Tabi ki Elle de pahalı ama onu da Markafoni'den 50 lira gibi bir şeye almıştım.

      Sil
  7. Duvar kagidi super olmuş!

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benim gibi malgöz olmayın

Taklitçi Geldi Haaaanııııımmm