Herkes akıl verir, kimse para vermez. Ben herkesim.

Kızlar, her şeyin en iyisini, en doğrusunu ben bildiğim için size bazı tavsiyelerim olacak. Beğenen uygular, beğenmeyen ''Ne saçmalıyon yeeeaaa!'' der, uygulayıp memnun kalan da atama dedeme rahmet okur. 

Lütfen,

1- Babet giymeyin. (Patikle sokakta gezmeniz beni üzüyor)

2- Hızlı hazırlanın. (Eğer bunu beceremiyorsanız, hazırlanmaya sevgiliniz/eşiniz/arkadaşlarınızdan önce başlayın. Kimsenin zamanını çalmayın, sinirlerini zıplatmayın.

3- Bana, beğendiğiniz erkeği kendinize nasıl aşık edeceğinizi sormayın. (Kimseyi aşık edemezsiniz. İnsanlar aşık olacaksa olur, olmayacaksa olmaz.)

4- Straples (askısız) bluz/gelinlik/elbise giymeyin. (Çirkin görünüyorsunuz)

5- Üstten açıyorsanız, alttan kapatın. Ya da tamamen kapatın. Yani kapalı giyinmeyi istediğiniz kadar abartabilirsiniz. Bu, güzelliğinizi eksiltmez. Ama açık giyinmeyi abartmayın. Bu sizi 100 kontörlük kadın gibi gösterir. (Bir ara öyle bir tabir vardı :)  ( Askılı tişört giydiyseniz, kot pantolon giyin. Mini etek giydiyseniz, uzun kollu ve yakası kapalı gömlek giyin. Mini elbise giyecekseniz ya üstüne ceket giyin, ya da kolları uzun bir mini elbise tercih edin.)

6- Konuştuğunuz tek konu erkekler olmasın. (Çok dantel sanmayın beni. Ülkeyi kurtarın, atomu parçalayın demiyorum. İlgi alanlarınız olsun. Sürekli erkeklerden hele de sürekli tek bir erkekten bahsedip durmanız sizi gerizekalı gibi gösteriyor)

7- Kısa boylu (mesela ben) iseniz çizme giymeyin. (Heidi bile Alp'lerde yalın ayak gezebiliyordu. Ilıman kuşaktayız. En azından bilekte biten botlardan giyin)

8- Gözünüzü çok boyadıysanız, dudağınızı az boyayın. (Ya da tam tersi)

9- Alışverişte kararsız olmayın.  (Eğer kararsızsanız alışverişe tek başınıza çıkın)

10- Alışverişte mağazadaki tüm çalışanlar size hizmet etmek zorundaymış gibi davranmayın.

11- Kendinizden ve hemcinslerinizden ''Bayan'' diye bahsetmeyin. (Ben bir bayan olarak vik vik vik vik)

12- Yaptığınız diyetin ayrıntılarını kendinize saklayın. (Çok sıkıcı oluyorsunuz)

13- Çocuğunuza tapmayın.  (Size ihtiyacı azaldıkça sizden kaçacak)

14- Kocanıza tapmayın. (Size ihtiyacı azaldıkça sizden kaçacak)

15- Sevgilinize tapmayın. (Size ihtiyacı azaldıkça sizden kaçacak)

15- Kocanızı çocukmuş gibi kontrol altında tutmaya çalışmayın. (O kadar zavallı görünüyorsunuz ki)

16- Bağlaç olan de ile ek olan -de'yi ayırt edemiyorsanız en azından gazetelerin magazin eklerini okuyun. 

17- ''Herkes'' yerine ''herkez'' yazan biriyle değil arkadaş olmak, muhattap olmayın. (Çok çirkef oluyorlar.)  (Cahille sohbet etme küstürün, silme kıçını çam kırığıynan kestirin)

18- Dünyaya bir iz bırakmayı çocuk doğurmaktan ibaret olarak görmeyin.

19- Erkek arkadaşınıza, ''Bana görücü gelecekmiş. Babam beni kesin verecek bu defa'' demeyin.  (Evlenme teklifini henüz alamadıysanız siz teklif edin. Kabul etmezse ya ayrılın ya da sevgili hayatınıza kaldığınız yerden devam edin.)

20- Kuzenlerinizin düğününe annenannelerin fuşya yorgan yüzünü giyip gitmeyin. (Kendinizi pazarlamaya çalışıyormul gibi görünüyorsunuz)

21- Tırnaklarınızı uzatmayın.

22- Takma tırnak takmayın.

23- Takma saç takmayın. (Ben bir kusup geleyim)

24- Benimle konuşurken bari o dev güneş gözlüklerinizi çıkarın. Gözlerinizi görmeyince rahatsız hissediyorum.

25- Gece klübünde 5 tane erkeğin arasında fotoğraf çekilip, İnstagram'a atıp, altına ''Kardeşlerim'' yazmayın.  

26- ''Ben erkeklerle daha iyi anlaşıyorum yeeaaaa!! Kızlar beni çekemiyoooooo!'' demeyin. (Tuvalet terliği nerede?)

27- Kocaman götünüzle tayt giymeyin. (Her koca götlünün kendini J. Lopez sanması)

28- Sizinle ilgilenen her erkeğin size aşık olduğunu düşünmekten ve bunu kız arkadaşlarınıza anlatmaktan vazgeçin. Belki de sadece sizinle yatmak istiyordur. (Bir de bu kızların, ''Etrafta onunla yatmak için ölen bir sürü kız varken benim peşimde koşuyo yeaaaa'' lafları vardır.)

29- Flört amaçlı buluştuğunuz bir erkeğe hesabı paylaşmayı teklif edin. Kabul ederse bir daha görüşmeyin. Avrupa değil burası, Türkiye. Kabul etmezse ödemek için ısrar etmeyin. Çok itici görünüyorsunuz.

30- Sigara içmeyin.

31- İçki içmeyin.

32- Erkeklerin yanında, kız arkadaşınızın açığını dile getirmeyin. 

33- Erkek arkadaşınıza/eşinize kız arkadaşlarınızın özel hayatını anlatmayın.

34- Çok güzel bir kız arkadaşınızı, erkek arkadaşınıza/eşinize kötülemeyin. (Çok ezik görünüyorsunuz. Sezar'ın hakkını Sezar'a, Seda'nın hakkını Seda'ya verin.)

35- Erkek arkadaşınız sizi istemeye geldiğinde getirdiği çiçek ve çikolatanın resmini çekip, Facebook'a atmayın. (Düşündüğüm tek şey şu oluyor: Ah garibim hayatında ilk kez çiçek almış)

36- Toplum içinde sakız çiğnemeyin. (Ben bir kusup geleyim)

37- Çocuğunuzu şımartmayın. 

38- Sevgiliniz olduğu halde yeni erkeklerle tanışıp, onlara umut verip, sonra da, ''Ay Berke'cim benim erkek arkadaşım var, seni arkadaşım olarak görmüştüm ama ben, tühh'' demeyin. 

39- Yemek yapın.

40- Sesinizi yükseltmeyin, kavga etmeyin. (Kadınları birbirine laf sokup BOZMAYA çalışırken görünce attan düşmüş sözlüye kalkmışa dönüyorum)

41- ''Özür dilerim'' deyin. 

42- Erkek gibi giyinmeyin. 

43- Dudaklarınızı büzüp resim çekilmeyin.

44- Saçlarınızı kısa kestirmeyin.

45- Eski sevgililerinizden bahsedip durmayın. 

46- Erkekler için bizi satmayın. 

47- Sürekli ne kadar namuslu olduğunuza vurgu yapmaya çalışmayın. 

48- Çocuğunuzun zekasını övmeyin.

49- Pencere ve balkondan aşağı örtü falan silkelemeyin.

50- İlk selamı vermeyi egonuza bir darbe gibi görmeyin.



Sıkıldım. Ne yaparsanız yapın, bana ne!

''Eğer kendiniz hakkında konuşursanız; erkek, sıkıcı olduğunuzu düşünecektir. Eğer başkaları hakkında konuşursanız dedikoducu olduğunuzu düşünecektir. Eğer kendisi hakkında konuşursanız dünyanın en zeki ve hoş sohbet kadını olduğunuzu düşünecektir.''  (Linda Sunshine)

 

Yorumlar

  1. Yazılarınızı büyük bir beğeniyle takip ediyorum öncelikle şunu belirtmek isterim ki o kadar blog araştırdım gerçekleri sizin kadar dobra dile getiren, samimiyetle söyleyen bir blogla daha karşılaşmadım. Kızlar konusuna gelince malesef ki üzülerek söylüyorum toplumumuzda açık giyinince güzel olduğunu, erkeklerle kanka olunca daha sosyal olduğunu, çizme giyince daha uzun göründüğünü sanan çok kız var. Keşke bu yazınız toplumun her kesimine ulaşabilse...Harika bayıldım. :)

    YanıtlaSil
  2. Babet kısmını düşünüyorum kara kara orada takıldım :( :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Babet çok uyduruk görünen bir ayakkabı bence. (Arada ben de giyiyorum) Senin için babete alternatif olabilecek ayakkabılardan bahsedeceğim birazdan.

      Sil
  3. ben de babetçiyim "yeeaa"
    (boyum uzun olduğundan değil, vallahi de billahi de tallahi de başka ayakkabı giyemediğimden. ayaklarım vücudumdan bağımsız bir dünya sanki :)) 48 kiloya 165 boy var ama ayaklar tostop. olmuyor anacım başka ayakkabı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam, babet konusunu abarttım. Şık babetler de var. Arasıra Elle'de, Hotiç'te Desa'da falan çıkıyor. Sanırım bir iki model üniforma haline gelen babet var, onlara bu kinim.

      Sil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

İrem Çağıl

Entel Görünümlü Zengin Koca Avcısı