Kafası Karışık Dilekce'den mim gelmiş.

Dilek, ortaokul ve lisede anket defteri doldurmayı sen de severdin değil mi? Tabi boy kısmını sen kıvançla doldururken ben ''bilmiyorum'' yazardım. Neyseki büyüdüm ve topuklu ayakkabıyı keşfettim. Topukların kaldırdığı götümle birlikte özgüvenim yükseldi. 

1- Bilgisayarının masaüstü görüntüsü nedir?

    Zengin olduğumdan mütevellit 3 bilgisayarım var. İkisini evde kullanıyorum. Masaüstü yapmıyorum. Birini okulda kullanıyorum. Çocukların ilgisini çeksin diye, ''Play, learn, grow together'' yazan bir görüntü kullanıyorum. 

2- Bir kafeye girdiğinde genellikle ne sipariş verirsin?

    Taze meyveden yapılan bir içecek ya da meyve salatası. 

3- Google'da aradığın en son şey ne?

    ''Adana Sıla konseri bilet fiyatı''  (Zenginim dediysem hesabımı bilmiyor da değilim)

4- Mesajlaştığın ya da konuştuğun en son insan kim?

    Ağabeyimin eşiyle mesajlaştım. Anneme niye ''anne'' dediğini sordum. Komik geliyor. 

5- Tiyatroya en son ne zaman gittin? 

    Her ay bir kez gitmekle birlikte her defasında uyuyorum. Çok dantel bir arkadaşım beni peşinde sürüklüyor. Geçen ay, Adana Devlet Tiyatrosu'nun Yunus Emre oyununa gittim.

6- Sinemaya en son ne zaman gittin?

   Aynı dantel arkadaşım yüzünden ayda iki kez gidiyorum. ''38 yaşındasın. Aptallık etme. Residence'ımda Sinema Odası var, neden para veriyoruz? Evde beleş film varken neden sinema? Anlatsana biraz.'' dedim. Aşağılayıcı bakış attı, sustum.

7- Hangi diziyi herkes izlemeli?

   Yerli dizilerden Avrupa Yakası ve Aşk-ı Memnu. (Youtube'dan ünlü sahnelerini izleseniz bile yeter)

   Yabancı dizilerden suç severler Breaking Bad ve Dexter'ı, dram severler The Walking Dead'i, fantastik severler Game of Thrones'u izlesin. 

8- En son hangi tür müzik dinledin? 

    Hayatımda ilk dinlediğim müzik ile son dinlediğim müzik aynı. 90lar Türkçe pop. 

9- Seni en çok ne çıldırtır?

    Evimde sigara içilmesi.

10- Ne zaman uyanırsın?

   Erken kalkan yol alır diye 7'de. 

11- İnternetteki ilk adın nedir? 

   Hatırlamıyorum. 

12- Favori emojin nedir?

  Bilmiyorum.

13- Kedi mi köpek mi?

  Balık

14- Kuzey mi güney mi?

  Bir Ağustos öğle vaktinde bile güney.

15- İstanbul'la ilgili en sevmediğin şey?

 Adana'ya uzak olması

16- İstanbul'da en sevdiğin 3 semt

   Hayatımda 3 kez gittim İstanbul'a ne semti. Ama gitmediğim halde seveceğimi hissettiğim Çukurcuma, Horhor ve Nişantaşı. 

17- Kafanda genel olarak ne olur? 

 Evi temizlesem mi, temizlemesem mi? Sinema odasında mı film izlesem, yatağımda mı? Bıyıklarım çıkmış yeeaaa! Acıktım. 

18- Komedi mi dram mı?

Yerliyse komedi, yabancıysa dram. Ecnebilerin güldüğü şeyler bana komik gelmiyor. Bizimkiler de dramın ebesini sikiyorlar.  

19- Çay mı kahve mi?

Tuba: Teşekkürler, ben çay almayayım. 
Ev sahibi: Aaa, niye?
Tuba: Sevmiyorum. 
Ev sahibi: Hiç mi içmiyorsun?
Tuba: Evet.
Ev sahibi: Kahvaltıda bile mi?
Tuba: Evet. Kahvaltıda bile

Kahve içerim ama sevdiğimden değil. Güzel fincanlarım ve tepsilerimle misafirlerime hava atmak için. 

20- Bu soruları cevaplamadan önce ne yapıyordun? 

Morhipo'dan gelen elbiselerime bakıp mutlu oluyordum. 

21- Son olarak bir sırrını paylaş. 

 Oturduğum apartmandakilere kiracı olduğumu söylemedim, ''evi satın aldım'' dedim. 

Yorumlar

  1. Yaaa boyumla hava atmak nasip olmadı burnumdaki kemerden mütevellit takılan lakapları savuşturmaktan :(( Yengeye anne çalımı atmışsın helal! :D Zenginliğini kıskanıyorum şu an 3 pc he? Bende sadece beni kör etmeye programlı bir net book var :( :) Yanıtladığın için teşekkürler elbiseleri merak ettim ya ne aldın acep vinteyc mi yine? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben senin lise arkadaşın olsam sana öz güven pompalardım. 41 kere maşallah, kusurun olmadığı için kıskançlıktan seninle uğraşmış ol salaklar.
      Bizim gelincik, bana mesaj attı: ''Kitabını annemlere bıraktım, oradan alırsın'' diye. ''Yaa annenlere bırakacağına ablama bıraksaydın, orası çok uzak'' dedim. ''Kız seninle ortak olan annemize bıraktım'' dedi. ''Sen benim anneme niye anne deyip kafamı karıştırıyorsun ki?'' Gelin: ERROR :D

      Yıllarca kısalara uzun elbise yakışmazcı kıskanç köpekler yüzünden giyemediğim uzun elbiselere sardım 2 yıldır. Kısa ve şişko olsam yakışmaz da ben kısa ve zayıfım yahu, gayet de yakışıyor. Bir de bu cümleleri kuranlar, üstlerinde paralanan Mavi kot pantolon, 15 liralık babetle yaşayan tipler. Kendilerini ne sanıyorlar da benim giyimimi eleştiriyorlarsa artık.. Bir bordo, ceket yakalı yere kadar düğmeli kolsuz elbise, bir de aynı yaka ve düğmeli ama uzun kollu midi boy elbise aldım. Vintage değil tabi ki ama vintage'mış hissi veren diyeyim.

      Sil
  2. Heyy benim mimim bu :) aslında mim değil bu :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

İrem Çağıl

Eli yüzü düzgün öğretmen kız takip altında