Banane Senin Çakma Balayından

Bugün, Süreyya adlı arkadaşıma şu soruyu soracağım:
     

          Tatilin nasıl geçti?


Ve şu cevabı alacağım:


           Iyi geçti. Fena değil. Ne yalan söyleyeyim, Ali bana dokunmadı bile. Gece geç saatlere kadar sahildeki çay bahçesinde oturduk. Sohbet ettik. Hem nikahta yaşanan aksiliklerden dolayı biraz morali bozuktu. Bana karşı çok anlayışlı. Cinselliğe kapalı olduğumu biliyor. Ben onunla en başında konuştum zaten. Ben dedim, bu konularda biraz soğuğumdur dedim. O da sağ olsun, anlayış gösterdi. Süreyya, dedi, tek istediğim dedi, seninle uyumak dedi. Zaten odaya çıktığımızda sabah olmak üzereydi. Ben kıyafetlerimle uyuyakalmışım. O da sağ olsun, üstümü örtmüş. Sabah uyandım, baktım karşımda. Süreyya dedi, sabaha kadar dedi, seni izledim dedi. Çok hoşuma gitti ne yalan söyleyeyim. 



Bal bla bla bla bla....

(Hem resmi hem dini nikahlı kocanla ne yaptığın ve ne yapmadığın beni ilgilendirmiyor Süreyyacığım. Cinsel ilişki kurmak için nikahtan 3 ay sonra yapılacak düğünü beklemenize bir anlam veremediğim doğru. Ayrıca nikahlı kocan değil, başkasının nikahlı kocasıyla bile yatsan, seni yanlışlarınla yargılamayacak kadar günahkarım. Neyin kafası bu? Neyi ispatlamaya çalışıyorsun? Amacını bilmiyorum ama sürekli namusuna ne kadar düşkün olduğunu vurgulamaya çalışırken salak gibi görünüyorsun. Namusuna o kadar düşünsün ki kocanla bile yatmıyorsun. Aferin. )

Yorumlar

  1. hay Allah iyliğini versin Süreyya, adın batsın!
    bizim iş yerinde resmen karı koca hayatı yaşadıkları bildiğimiz bir çift ayrıldıktan sonra kız "sadece 2 kez bi yerde kahve içtik" demişti. kimsenin ne b.k yediği umrumda olmaz ama ne diye saçma sapan kurgularını bizimle paylaşmak isterler. sus otur işte

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonrasını bilmiyorsun. O gün Süreyya'ya " Tatilin nasıl geçti? " sorusunu sormadım. Hatta iki gün sınıftan çıkmadım. İşlerimi tenefüste sınıfta halledeyim, dedim. Hal böyle olunca Süreyya benim yanıma geldi. "Aşk olsun Tuba, hiç hoşgeldin, nasıl geçti? Demiyorsun" diye sitem etti. Başımı kağıtlardan kaldırmadan, "fırsat bulamadım", dedim. "Biliyor musun, yonca ve Zeliha hocaya çok kırıldım. Bana, tatilde bir şey yaptınız mı? Ilk gece nasıldı? diye sodular. Çok rahatsız oldum, odadan çıktım. " dedi. "Ayıp etmişler" dedim. Bir daha da o konunun konuşulduğu ortamda fikir bile söylemedim.

      Sil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

İrem Çağıl

Eli yüzü düzgün öğretmen kız takip altında