Koridorumun Bugünkü Hali

Kızlar, koridorumun şeklini azıcık değiştirdim. Sessiz ve derinden beni takip eden Hülya benden bir şeyler yayınlamamı istemiş. Eli yüzü düzgün bir öğretmen kız olarak tepsi boyamam, kırkyama yapamam, ıslak kek yapmaya üşenirim. Hem yapsam sizlere ikram edemedikten ve bir dilim yiyip doyduktan ve gerisi 1 hafta sonra çöpe atmak üzere buzdolabına kaldırıldıktan sonra, ne anladık yediğimizi içtiğimizi resimlemekten. Adım Hıdır, elimden gelen budur diyerek zaten Adana'mdaki muhteşem malikanemle sizlere hava atmak için açmıştım bu blogu. Buyrun koridoruma bakın. Çanta ve ayakkabılarıma bakıp, annem gibi ''maaşını bunlara yatıracağına biriktir de Toki'ye yazıl'' demeyin. Hepsini ucuzluktan alıyorum. 

Ha, ayrıca lütfen okuma yazma bilmeyenler yayınlarıma yorum yapmaya çalışmasın. (Bknz. herkez, beyendim, deyil, walla vs.)













Yorumlar

  1. "Herkezler" kıskansın seni cnm yha! :D Nasıl güldüm o uyarıya nasıl!!! Hala gülüyorum :D Evini de hiç kıskanmıyorum ayrıca :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke devlet, okuma yazma bilmeyenlerin Facebook vb sitelerde hesap açmalarını yasaklasa. Öğrenmeye bir duvar gibi kapalı insanları yasaklar paklar.

      Sil
    2. Ya da otomatik düzeltme şıkkı olsa filan. Enazından öğrenirler yazık pek hevesliler :D

      Sil
  2. mis gibi olmuş :) Kırmızı dolaba bayıldım. Tam benlik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Bim'den aldığım bir ayakkabılık.

      Sil
  3. Ayakkabılığı nasıl bu hale getirdin, azıcık görselle anlatsaydın da faydalansaydık a canım :) Hobi, DIY etiketli bir paylaşım olur hem...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi doğru dedin de ayakkabılığımı yaptığımda buralar hep tarlaydı. Blog falan yoktu. Ama senin gül hatrın için anlatayım. Kırmızı sprey boyayla boyadım. Aman sen sprey boyayla boyama. Bütün eve uçarak dağılıyor. Sonra da çiçek desenli yapışkanlı folyodan harfler kesip yazımı yapıştırdım.

      Sil
  4. Sprey boya... Tamam balkonda yapıcaz o zaman :) Çok sağol canım. Folyodan harf fikrini de kaptım, ben de yapayım bişeyler ya.. İki tane ruhsuz dolabım var, aynı seninkinden ama işte alındığı haliyle duruyor hala.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kırmızı yapma bu arada, çok demode. Benimki tamamen elimdeki tek boyanın kırmızı olmasından kaynaklıydı. Daha pastel/soft bir renk yap.

      Sil
  5. senin evine ve zevkine bayılıyorum, hep bir retro haller
    o koridordaki eski görünümlü ama moda olan halıyı hiç sevmiyorum ben
    en çok en çok da duvar kağıtların vur hançeri vur böğrüme diyor (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız o halıyı ben moda ettim. Onu bil, ondan sonra sevmeyeceksen yine sevme. Ben aldığımda millet bir ton çene yapıyor. Sonra moda oluyor, bu kez ben soğuyorum. Studio Tapis ve Tappeto'nun halılarını beğeniyorum. Halı, ihtiyaç sıralamamba bayaa bir gerilerde olmasına rağmen sırası geldikçe evimde sıkıldığım eşyalar anneme gidiyor ve yenileri geliyor. Duvar kağıtlarımı beğenmedin mi yaaaa?

      Sil
    2. ben çok moda şeyleri sevmiyorum belki ondandır
      kağıtlara öldüğüm içindi o tepki (: çok sevdim yani
      annen de senin gibi o zaman annem ne bunlar eski püskü derdi bana (:

      Sil
    3. Kız, benim anacağızım benim gibi eşyaya çula çaputa düşkün değil. Bir yorgan döşekle geçirir ömrünü. Anneler gününde falan hediye alınca çok kızıyor. Ama ne yapayım sıkıldığım eşyaları ona verip, evimin kalabalığından kurtuluyorum.

      Sil
  6. Çok hoşsunuz :) ses verdiğiniz için teşekkür ederim, bu kadar uzun ara verince gerçekten meraklanmıştım sevgilerimle... :)

    YanıtlaSil
  7. yazın halıları kaldırmıyon mu bacım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çıplak zemini sevmiyorum yaaa. Biraz daha dursunlar bakalım da sonra ağır olanları kaldırayım. İnceler kalsın

      Sil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benim gibi malgöz olmayın

Allahını seven üstüme çanta atsın!! (İmza: Bütün kadınlar)