Sen Yeter Ki Sev- Sertab Erener

Olmaz civanım imkansız vazgeçmek olmaz 
Ben sana varmazsam eğer gözüm açık giderim 
Oynar gider yarım aklımda bende durmaz 
Ben seni almazsam eğer mahvolurum biterim 

Sen yeter ki sev kulun olayım 
Bir dile bin yıl kölen olayım 
Boynuna koynuna dolanayım mahşere kadar 

Vallahi dünyayı yıkarım başına 
Kimselere yar etmem seni bakmam göz yaşına 
Mecbursun mecbursun hiç çaren yok 
İnadı bırak gel şükür edeceksin sonra şansına 

Sen yeter ki sev kulun olayım 
Bir dile bin yıl kölen olayım 
Boynuna koynuna dolanayım mahşere kadar 

Yandım amanın yandım ben bir esmerin narına 
Getirin basayım tuz üstüne tuz kapanmayan yarama 
Ya sen gel ya da ben geleyim ferman buyur 
Ahtım var baş koyacağım yastığına yorganına 

Sen yeter ki sev kulun olayım 
Bir dile bin yıl kölen olayım 
Boynuna koynuna dolanayım mahşere kadar 

Sen yeter ki sev kulun olayım 
Bir dile bin yıl kölen olayım 
Boynuna koynuna dolanayım mahşere kadar 

Sen yeter ki sev 


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İrem Çağıl

Entel Görünümlü Zengin Koca Avcısı