Dizi Tavsiyesi - Orphan Black



Kadınların erkekleri kendine aşık ettiği, dövdüğü, öldürdüğü, aşağıladığı ve komik duruma düşürdüğü filmleri severim. 

Yerli film örneği için, bknz. Kurtuluş Son Durak. Bu filmi hala izlemeyen bir erkek düşmanı varsa, erkek düşmanlığından utansın bir zahmet.

En iyi Amerikan dizilerini izlemiş ve eli boş halde ekrana bakarken, son zamanların popüler sitesi Onedio sayesinde yeni dizi buldum.

Orphan Black. Puanının yüksek olduğunu görünce atladım. Police Department'ta herkesin içini görebildiği cam odada panolara cinayet şüphelilerinin ipucu niteliğinde resimlerini, ABD haritalarını falan asıyorlar, karşısına geçip herkes ortaya bir fikir atıyor ya, o sahnelerden var. Seksi bir adam var. Dolayısıyla aşk var. Gizem var, ki dizilerde bağlayıcılığı belirleyen faktördür. 

Bir de ecnebi müziği sevmeyen benim bile kanımı kaynatan bir şarkı çaldı 8. bölümde. Daha da sevdim diziyi. Ve dizilab sitesinden izliyorum. Hangi bölümde kalmıştım tasası yok, siteyi açtığınızda en son kaldığınız yerden devam ediyor. 

Malum şarkı,




I'm a bitch, I'm a lover, I'm a child, I'm a mother
I'm a sinner, I'm a saint, I do not feel ashamed
I'm your hell, I'm your dream, I'm nothing in between
You know you wouldn't want it any other way


I'm a bitch, I'm a tease, I'm a goddess on my knees
When you hurt, when you suffer, I'm an angel undercover
I've been numbed, I'm revived, can't say I'm not alive

You know, I wouldn't want it any other way

Yorumlar

  1. Diziyi yeni duydum aldım listeme sen nereden izliyorsun buarada dizileri? Site adı versene bana da :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yuh! Ben onu hiç görmemişim nasıl körlemesine okuduysam adam döven kadınlardan sonrasını.. Bugün oruçlu da değilim üstelik :D

      Sil
    2. Adam döven kadınlar, senin naif yapına aykırı geldi, biliyorum. Ama onların bize yaptığı her şeyi onlara yapma fantazim var. Bu da benim intikam merakım ;)

      Sil
    3. Bilemedim ama çok heyecanlandım onu duyunca :D :D :D

      Sil
  2. Diziyi duymadım ama parçanın sözlerini ezbere bilirim:) ilk fırsatta bakicam neymiş, diyebilmek isterdim ama pek netten dizi izleme lüksüm yok ne yazık ki. Ufaklık izin vermez. Kurtuluş Son Durak da eglenceliydi. En çok küvete saç kurutma makinası atma sahnesine gulmustum:) tadını çıkar ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah çocuklar, çocuklar... ''I love children, they are tasty'' Albert Fish :D

      Sil
  3. Selam :) Tekizdir zannımca yazıma yaptığınız yorumu yayınladım ama yok oldu? Siz mi sildiniz acaba? Yoksa uzaya mı uçtu bilemedim. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yooo, silmedim. SİZ kelimesine lüzum yok. SEN'im ben. :)

      Sil
  4. Allah allah, yok oldu yorum valla. O zaman en azından durumu biliyosun. Nasıl olduysa uçtu uzaya kıymetlims yorumun sevgili sen. ;) üşenmezsen bi daha beklerim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://mimiklibocek.blogspot.com.tr/2015/04/paylasyorum-oyleyse-varm.html yorumum burada

      Sil
  5. Öörrtmeniiiiiiimm kayboldunuz yine nerelerdesiniz ki? Hayırdır inşaallah... Sessiz takipçiniz...

    YanıtlaSil
  6. BİR GÜNDE TÜM YAZDIKLARINIZI OKUYAN BİRİSİ OLARAKTAN BEKLİYORUM YENİ YAZILARINIZI ELİF DEN SEVGİLER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Elif. Mutlu ettin beni. Ama mutluyken yazılmıyor ki, bir şeylere üzülüp, öfkelenince yazılıyor

      Sil
  7. Alanis Morissette e ayrı taparım, Meredith ablayı ayrı severim, im a bitch de 10 numara şarkıdır ama Meredith in şarkısına neden Alanis in fotoğrafını çakarlar anlamam :)) Eyy yuğtuğb seni yeneceem:)))

    YanıtlaSil
  8. buradan senin tavsiyenle izledim diziyi ama sonlara doğru bir yerlerde ipin ucunu kaçırdım:( Fazla çorba yapmışlar, bana göre.

    Şimdi ben de sana bir dizi tavsiyesinde bulunayım;D FX'de tesadüfen gördüm, sonra başdan izleyimde tam anlayayım dedim ve başladım:) "The Good Wife" güzel bir dizi. basit, sıradan gibi ama çekiyor içine. İzlenesi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çorbalaştıkça daha çok sevdim Orphan Black'i. Hele de Helena karakteri, çok şekerrrr.

      The Good Wife'ı 7-8 bölüm izleyip, bırakmıştım. Birbirinden bağımsız bölümlerden oluşan dizileri sevmiyorum. Her bölüm bir konunun işlendiği..

      Bana her bölümün birbirinin devamı olduğu bir dizi önersene

      Sil
    2. çok isterdim bir dizi tavsiye etmeyi ama malesef yok:(( bu sene Türk dizilerine sardım galiba, bakalım:)) şimdilik kösem'e başladım. biraz kara sevda -ki, başrolleri hiç de sevmem- ve kiralık aşk, ikiliye bayılıyorum da;)))

      Sil
    3. Ama sadece İngiliz/Amerikan dizisi izliyorum İngilizce'mi geliştirmek için.

      Sil

Yorum Gönder

Alkışlayan eller dert görmesin

Bu blogdaki popüler yayınlar

Benim gibi malgöz olmayın

Taklitçi Geldi Haaaanııııımmm